Akár postacímként is szolgálhat a Facebook vagy Twitter profil
A jövőben akár postacímként is szolgálhat a Facebook vagy Twitter profil, mivel egy új szolgáltatási forma a küldemények kézbesítésének dinamikusabbá tétele érdekében fizikai postacímet kíván rendelni a felhasználók közösségi hálózati profiljához - írja a TechCrunch technológiai hírportál.
A szolgáltatásra történt bejelentkezés után a közösségi ID-hez többféle kézbesítési címet lehet rendelni, akár időrendi ütemezéssel is. Egyéb praktikus szempontok mellett a szolgáltatás előnye lehet még az is, hogy a közbenső lépcső bevonásával lehetővé teszi a személyes adatok eltitkolását a feladók előtt.
Kapcsolódó cikkek
- A Twitter elszabadította a tiltakozást a szaúdi királyságban
- Több mint 800 ezer magyar facebookozik a munkahelyén
- EricssonLab: egyre többen osztják meg közösségi oldalakon a tévében látottakat
- Káoszt okozott egy Facebookon meghirdetett buli
- Facebookon a repülőtér: túl a tízezer like-on!
- Twitter és Facebook nélküli böjtölést tanácsolt egy olasz pap
- Felháborodás fogadja a twitteres cenzúrát - Üres címlap, digitálisan (2. rész)
- Felháborodás fogadja a twitteres cenzúrát - Üres címlap, digitálisan (1. rész)
- A brit gyerekek csaknem fele használja a Facebookot
- Az olasz miniszterek Twitteren keresnek munkatársat
E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Prémium gaming élmény a felhasználóknak
A 48,9" hüvelykes (124,3 cm) Philips Evnia 49M2C8900L gaming monitor tele van erőteljes funkciókkal: QD-OLED panel, 32:9 SuperWide kijelző, 5120x1440 felbontás, 144 Hz, Ambiglow és DTS hangzás teszik a kiváló minőségű Evnia 8000 sorozat új tagját igazán figyelemfelkeltővé.
Buszos útdíjfizetés – az első időszak tanulságai
A legtöbb busz a legkevésbé szennyező kategóriába tartozik, a külföldi járművek az autópályákat használják, míg a hazai személyszállítók harmada inkább az olcsóbb útvonalakat választja és a legtöbb vállalkozás felismerte, hogy a használatarányos útdíjfizetés kényszerét minőségbiztosítási fejlesztésekre is lehet használni – ezek a legérdekesebb megállapítások az útdíjfizetés bevezetése óta eltelt időszakból.
Újfajta trendek az irodában
A pandémiát követő időszak jelentős változásokat hozott a vállalatok irodaterületekkel kapcsolatos felfogásában, nagy hangsúlyt helyezve a vállalati kultúra és a produktivitás erősítésére az irodai jelenléten keresztül. A hibrid munkamódok trendje, amely a COVID-19 világjárvány idején nyert lendületet, fokozatosan visszaszorulóban van. A vállalkozások egyre inkább felismerik az irodaterek értékét az együttműködés, a tudásmegosztás és a vállalati kultúra erősítésében.
Új elnökségi tagokat választott a Magyar Marketing Szövetség
A szakma meghatározó szervezete, a Magyar Marketing Szövetség (MMSZ) május 15-én, a Haris Parkban szervezte tisztújító közgyűlését, amelyen a tagok kibővült, immár 18 tagú Elnökséget választottak, amelyben továbbra is a hazai marketing és kommunikációs szakma meghatározó döntéshozói, illetve szereplői kaptak helyet.