HITA: virtuális híd kötötte össze Párizst és Budapestet
A francia szervezők első alkalommal biztosították az érdeklődő cégek számára az online bekapcsolódás lehetőségét. A HITA segítségével magyar cégek is részt vehettek a tárgyalásokban egy speciális szoftver alkalmazásával.
A HITA székházából az érdeklődő hazai szervezetek térítésmentesen csatlakozhattak. Az online megbeszélésekben három magyar cég vett részt, amelyek 22 tárgyalást tudtak lebonyolítani. A vállalatok kedvezőnek értékelték az utazási és szállásköltségek megtakarításával, idő- és költségkímélően lebonyolítható angol nyelvű tárgyalásokon való részvétel lehetőségét - jelezte közleményében a HITA.
Tavaly csaknem 40 ország 1600 tárgyaló partnere 9500 tárgyalást bonyolított le az eseményen. A rendezvény multiszektorális, egyebek mellett az informatika és távközlés, a vegyipar, az elektronika, az energia, a robotika, a web alkalmazások, valamint a biotechnológia ágazatok szereplői érintettek.
Kapcsolódó cikkek
- Mit ígér idén a Mobile World Congress?
- Mobileszközök és egységes hozzáférés vállalati környezetben
- Új d-link smartbeam router cloud funkciókkal, minden Wi-Fi igényre
- Cisco Connect 2013: a megújuló Cisco Expo központi témája a jövő vállalata
- Wi-Fi bővítés egyszerűen
- Létrejött a Nemzeti Távközlési Gerinchálózat
- Tito titkos vezetéke vinné a szélessávú internetet a horvát szigetekre
- D-Link újdonságok a CES-en
- WiFi Channel Scanner
- Nincs forrás IT-eszközökre: az ingyenes megoldások használata miatt nehéz a rendszergazdák élete
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Stratégiai összefogás az AWS és a Deloitte közt
Több éves, átfogó, stratégiai együttműködésbe kezdett a világ legnagyobb vezetési tanácsadó cége, a Deloitte, valamint a világ legnagyobb nyilvános felhőszolgáltatója, az Amazon Web Services (AWS). A kooperációjuk célja, hogy felgyorsítsák a vállalatok digitális transzformációját, az üzleti műveleteik felhőbe terelésével felkészítsék őket az egyre élesedő versenyre, valamint maximalizálják számukra a felhőalapú technológia üzleti előnyeit.
Cégmarketing trendek – 2024. Legyünk jelen egyszerre mindenhol!
Legyünk ott mindenhol! Ez a jelszava mostanában a cégeknek. Mindenütt látszódni, hallatszódni kell, hogy a nagy kommunikációs zajban észrevegyenek. A PP Konferenciaközpont és a BKIK „Cégmarketing trendek – 2024 Legyünk jelen egyszerre mindenhol!” című, május 30-án megrendezendő hibrid konferenciájának előadói választ adnak arra, hogy hogyan juttassuk el üzeneteinket a vevőinknek a rendkívül felpörgetett, zajos online és offline térben 2024-ben.
Elkészült az egyedülálló hazai AI-kutatás
A mesterséges intelligencia térnyerése egyaránt kelt izgalmat és aggodalmat a cégvezetők körében. Vajon mekkora tudással rendelkeznek a mindent elsöprő technológiával kapcsolatban? Elkészült Magyarország átfogó AI&Leadership kutatása, hogy hiteles- és valós képet kapjanak egymásról is a vállalatirányítók.
Együttműködési megállapodást kötött a magyar kormány, a Yettel és a CETIN
A magyarországi digitalizáció fejlesztését szolgáló együttműködést közös nyilatkozatban erősítette meg a kormány, a Yettel Magyarország Zrt. és a távközlési infrastruktúraszolgáltató CETIN Hungary Zrt. A megállapodásban foglaltak szerint a vállalatok 2024-2028 között legalább 72 milliárd forint értékű mobil hálózatfejlesztési beruházást hajtanak végre.