A Google Play szülinapi kedvezményekkel kedveskedik
Már egy éve, hogy az Android Marketből Google Play lett. Az évforduló alkalmából ajándékokkal kedveskednek az Android felhasználóknak.
Bár Android Market már 2008 óta létezik, tavaly, március 6-án történt a nevezetes névváltoztatás, amelyet most nagy ünneplés kísér. Sajnos nálunk nem jár ez akkora örömmel, mint külföldön, hiszen inkább nekik jár az igazi ajándékáradat. De azt érdemes tudni, hogy a keresőóriás nem csak egy napig ünnepel, így egy egész héten át szemezgethetünk a kedvezményekből.
Kapcsolódó cikkek
- Szerelemlakat - Valentin napi játék a T-Mobile-nál
- Elkelt a 30 milliomodik PlayStation3
- ASUS Echelon Camo Edition játékosoknak szánt headset
- Google Earth (videóval)
- Photoshop telefonra is – Androidra és iOS-re [Videó]
- Már a Facebook iOS kliensével is lehet ingyen telefonálni
- Szoros küzdelem a BeeSmarter Mobil Programozó Csapatversenyen
- Csinálj az iPhone-odból TV-t
- Metro Killer
- Több új, prémium játék az LG CINEMA 3D Smart TV-ken
E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A Seco honlapja az ügyfelek kezébe adja a hatékonyság erejét
A Seco weboldala új, úttörő funkcióval bővül, amely segítségével az ügyfelek azonnal összehasonlíthatják a rendelkezésre álló lapkákat, így gyorsan megtalálhatják és megrendelhetik a jelenlegi szerszámaiknak megfelelő, illetve az azoknál akár kiválóbb cseretermékeket a Seco kínálatából.
Magyar klíma-körkép: a többség klíma nélkül várja a kánikulát
A magyarok 67 százalékának nincs otthon klímája, legnagyobb arányban ventilátorral hűtenek a nyári melegben. Akik mégis vásárolnak, azok egyértelműen az ár és az energiafogyasztás alapján hozzák meg a döntésüket – derül ki a Hisense friss reprezentatív kutatásából.
Stratégiai összefogás az AWS és a Deloitte közt
Több éves, átfogó, stratégiai együttműködésbe kezdett a világ legnagyobb vezetési tanácsadó cége, a Deloitte, valamint a világ legnagyobb nyilvános felhőszolgáltatója, az Amazon Web Services (AWS). A kooperációjuk célja, hogy felgyorsítsák a vállalatok digitális transzformációját, az üzleti műveleteik felhőbe terelésével felkészítsék őket az egyre élesedő versenyre, valamint maximalizálják számukra a felhőalapú technológia üzleti előnyeit.
A SteelSeries bemutatja a fehér színű Arctis Nova Pro sorozatot
A SteelSeries, a gaming kategóriában legtöbbet díjazott Arctis audiótermékek megalkotója, az eredeti esport márka, amely egyesíti a gaminget a kultúrával, ma bemutatta a díjnyertes Arctis Nova Pro sorozatú headset vadonatúj fehér változatát.
Cégmarketing trendek – 2024. Legyünk jelen egyszerre mindenhol!
Legyünk ott mindenhol! Ez a jelszava mostanában a cégeknek. Mindenütt látszódni, hallatszódni kell, hogy a nagy kommunikációs zajban észrevegyenek. A PP Konferenciaközpont és a BKIK „Cégmarketing trendek – 2024 Legyünk jelen egyszerre mindenhol!” című, május 30-án megrendezendő hibrid konferenciájának előadói választ adnak arra, hogy hogyan juttassuk el üzeneteinket a vevőinknek a rendkívül felpörgetett, zajos online és offline térben 2024-ben.