Jól jött a filmiparnak a Megaupload leállása
A Megaupload online filmmegosztó oldal megszűnése igencsak kedvezett a filmiparnak, ugyanis egyre növekednek az eladások. Ezt egy tanulmány is alátámasztja.
A Wall Street Journal is arról számolt be, hogy a MegaupLoad leállása óta megugrottak a filmeladások. Ez a sors iróniája, de hát a macska is akkor lakik jól, ha megeszik egy egeret. Egy tanulmány is igazolja a jelenséget, amely szerint a Megaupload és a Megavideo leállítása új útra terelte a felhasználókat, a kalózkodás irányából a legális digitális csatornák felé.
Kapcsolódó cikkek
- Duplázna idén a Samsung
- A Facebooknak szembe kell néznie a gyors növekedés kockázatával
- Erősebb évkezdés az MLBKT-nál
- Hatmillióval támogatja a Médiatanács az online filmek gyártását
- Filmstúdió a zsebben
- 18 országban mutatják be a budapesti Queen koncertfilmet
- GoPhoto.it
- Framecaster
- +A Easy Movie Database
- Az olasz filmarchívum a YouTube-on
E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A Seco honlapja az ügyfelek kezébe adja a hatékonyság erejét
A Seco weboldala új, úttörő funkcióval bővül, amely segítségével az ügyfelek azonnal összehasonlíthatják a rendelkezésre álló lapkákat, így gyorsan megtalálhatják és megrendelhetik a jelenlegi szerszámaiknak megfelelő, illetve az azoknál akár kiválóbb cseretermékeket a Seco kínálatából.
Magyar klíma-körkép: a többség klíma nélkül várja a kánikulát
A magyarok 67 százalékának nincs otthon klímája, legnagyobb arányban ventilátorral hűtenek a nyári melegben. Akik mégis vásárolnak, azok egyértelműen az ár és az energiafogyasztás alapján hozzák meg a döntésüket – derül ki a Hisense friss reprezentatív kutatásából.
Stratégiai összefogás az AWS és a Deloitte közt
Több éves, átfogó, stratégiai együttműködésbe kezdett a világ legnagyobb vezetési tanácsadó cége, a Deloitte, valamint a világ legnagyobb nyilvános felhőszolgáltatója, az Amazon Web Services (AWS). A kooperációjuk célja, hogy felgyorsítsák a vállalatok digitális transzformációját, az üzleti műveleteik felhőbe terelésével felkészítsék őket az egyre élesedő versenyre, valamint maximalizálják számukra a felhőalapú technológia üzleti előnyeit.
A SteelSeries bemutatja a fehér színű Arctis Nova Pro sorozatot
A SteelSeries, a gaming kategóriában legtöbbet díjazott Arctis audiótermékek megalkotója, az eredeti esport márka, amely egyesíti a gaminget a kultúrával, ma bemutatta a díjnyertes Arctis Nova Pro sorozatú headset vadonatúj fehér változatát.
Cégmarketing trendek – 2024. Legyünk jelen egyszerre mindenhol!
Legyünk ott mindenhol! Ez a jelszava mostanában a cégeknek. Mindenütt látszódni, hallatszódni kell, hogy a nagy kommunikációs zajban észrevegyenek. A PP Konferenciaközpont és a BKIK „Cégmarketing trendek – 2024 Legyünk jelen egyszerre mindenhol!” című, május 30-án megrendezendő hibrid konferenciájának előadói választ adnak arra, hogy hogyan juttassuk el üzeneteinket a vevőinknek a rendkívül felpörgetett, zajos online és offline térben 2024-ben.