Jövő héten lesz a 18. Média Hungary
Több mint 220 előadó várja az érdeklődőket május 14-15. között a 18. Média Hungary-n Siófokon, melynek idei mottója „Bárány báránynak farkasa”.
Idén 18 éves a Média Hungary, vagyis most már a nagykorú konferenciák sorába lépett. Az idei tematika is e köré épül, hiszen szinte egykorú a magyarországi plurális médiával. Sok minden történt azóta, változtak a technológiák, trendek, korszakokon vagyunk túl: ezek megvitatására különösen alkalmas a hazai médiapiac talán legnagyobb befolyású, évről évre több mint 1300 szakembert vonzó rendezvénye, amely végigkísérte a folyamatokat az elmúlt 18 évben.
A 18 évhez illően a szokásosnál sokkal sűrűbb, tartalmasabb program várja a résztvevőket, több mint 80 előadás, vita, fórum, és a külföldi előadók száma is igen jelentős (több mint 190). Csermely Ákos, a konferencia szervezője kiemelte: „A programot állítottunk össze abban a reményben, hogy minden résztvevőnk számára tudunk olyan témákat, szempontokat, ötleteket vagy máshol már bevált módszereket mutatni, amelyek a válság és a csökkenő bevételek mellett segíthetnek a megerősödésben”.
A programok mindkét napon négy teremben zajlanak majd, amelyek már előadók szerint, rövid összefoglalóval megtekinthetők, így mindenki előre megtervezheti, melyeken szeretne részt venni. Regisztrálni pedig az a hivatalos oldalon lehet.
Kapcsolódó cikkek
- Mobil szegmensre fókuszáló startup seregszemle a Smartmobil ’13-on
- Üzletépítés videotechnológiával
- Híres ex-eBay vezető a Startup Undergroundon
- Nem csak startupokról szól az idei Startup Underground
- Kézben hordott hirdetések – XIII. Mfor Marketing Konferencia
- Sör vagy tej folyjon a tévéből?
- Infotér - Stratégiai együttműködést ajánlott Szijjártó Péter az infokommunikációs cégeknek
- E-kereskedelem 2.0.: Globál/Lokál? – avagy merre vannak még kiaknázatlan „e-lehetőségek”?
- Internet Hungary – A miniatürizálásé a jövő
- IVSZ MENTA konferencia: Kitekintés a változó világunkra
E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI
AI fotogrammetriával bővült az Artec Studio 19
A professzionális 3D szkenner megoldásokat gyártó Artec 3D bemutatta az Artec Studio, átfogó 3D szkennelő, adatfeldolgozó, reverse engineering és minőségellenőrzési célszoftver legújabb verzióját. Az AS19-et többek között széleskörű szkenner-integrációval, nagyobb teljesítménnyel és mesterséges intelligencia alapú fotogrammetriával fejlesztették, hogy még jobban megfeleljen a különböző iparágakból érkező szakemberek igényeinek. A szoftver egyik legizgalmasabb újítása, hogy már nemcsak 3D szkenek, de fényképek és videófelvételek alapján is képes 3D modellek létrehozására.
HMD: A szülők fele szerint megváltozott a gyerekük személyisége a telefonhasználattól
A HMD friss kutatásai szerint az okostelefonok negatívan hatnak a fiatalokra. A szülők háromnegyede aggódik a telefonhasználat miatt, és több mint fele úgy érzi, túl korán vásárolt okostelefont a gyerekének. A fiatalok harmada megerősítette, hogy valóban hajlamosabb a szorongásra, amióta telefont használ, de azt is bevallották, hogy túl sok időt töltenek a közösségi médiában.
Ezekből a nyomtatókból 100 millió darabot adott el az Epson
A Seiko Epson Corporation (TSE: 6724, „Epson”) 2010 októberében indította útjára első nagy kapacitású tintatartályos tintasugaras nyomtatóját Indonéziában. 2024-re ezeket a nyomtatókat mintegy 170 országban és régióban értékesítették. Az Epson nagy kapacitású tintatartályos nyomtatóinak összesített globális értékesítése mára meghaladta a 100 millió darabot.
Ötödször is Családbarát Munkahely a Bridgestone
A Bridgestone Tatabánya 2024-ben ismét elnyerte a Családbarát Munkahely címet „Vállalati értékvállalásunk a mindennapokban is jelen van” című pályázatával. A vállalatnál megvalósuló változatos programok és kezdeményezések célja, hogy hozzájáruljanak a kollégák munkahelyi, családi és magánélete közötti egészséges egyensúly megteremtéséhez.