További kapcsolód cikkek
Ehhez a támához kapcsolódó cikkek:
- Mobil szegmensre fókuszáló startup seregszemle a Smartmobil ’13-on
- Üzletépítés videotechnológiával
- Híres ex-eBay vezető a Startup Undergroundon
- Nem csak startupokról szól az idei Startup Underground
- Kézben hordott hirdetések – XIII. Mfor Marketing Konferencia
- Sör vagy tej folyjon a tévéből?
- Infotér - Stratégiai együttműködést ajánlott Szijjártó Péter az infokommunikációs cégeknek
- E-kereskedelem 2.0.: Globál/Lokál? – avagy merre vannak még kiaknázatlan „e-lehetőségek”?
- Internet Hungary – A miniatürizálásé a jövő
- IVSZ MENTA konferencia: Kitekintés a változó világunkra
- A pénz beszól: Ma kezdődik a Media Hungary
- Media Hungary: "válság idején kell igazán meggyőző programot összeállítani"
- Igazodási pont - a közösségi média kulcs szerepe
- Mindent egy helyen – gyűjtőoldal nyerte a Startup versenyt
- A pedagógusképzés kötelező részévé kell tenni a médiaismereteket
- Pert nyert a Média Hungary szervezője a Club Tihannyal szemben
- Go Digital…? konferencia
- Uniós kezdeményezés "a jövő internetjének" kifejlesztésére
- Két szakmai konferencia a héten: Média Hungary, majd Elektronikus Kereskedelem
- Media Hungary: 500 előadás, 13 ezer látogató, 1600 felszólaló
- Több, mint 160 előadó a jövő heti Média Hungaryn
- Mindent egy helyen a vállalati informatikáról
- Microsoft előadások az IT fejlesztés jövőjéről
- Nem tudják, mit akar a fogyasztó
- Az infokommunikációs stratégia állt a MENTA középpontjában
- Média Hungary: készülnek a műsorterjesztők a digitális átállásra
- Media Hungary: A helyszínváltás ellenére is rekord résztvevőszám
- Nyolcezren voltak a virtuális Szoftverbörzén
- Spórolhat a Szoftverbörzén
- Feltörekvőben a vidéki IT vállalkozások?
- IDC évnyitó: Mélyvíz után nagy levegő
- Gesztusvezérelt szoftver, avagy Magyarország, mint innovációs nagyhatalom
- 10 éves az Internet Hungary!
- Digitális vámpír a Google
- A globális piacok jelenthetnek kiutat a magyar high-tech ágazatok számára
- Az előremenekülés útja az információs társadalom?
- Mobilszolgáltatások fejlődési irányai a MobilKonferencián
- A mobilszolgáltatások fejlődési irányairól
- Befellegzett az "amerikai internet" korszakának
- BrandFestival: a döntéshozók éves stratégiai találkozója
- 40 százalékkal nőtt az online reklámra fordított összeg Európában
- A Kellogg és a Reebok tart előadást az Interact 2008 kongresszuson
- IMA konferencia a 21. század marketingjéről
- Média Hungary 2006: Digitális robbanás - nyertesek és áldozatok
- Neves külföldi előadók és már több mint 600 regisztrált a Média Hungary-n