Már a fejlesztők is válaszolhatnak a Google Play-en
Eddig, ha a Google Play Store-ban próbáltuk felvenni a fejlesztőkkel a kapcsolatot valamilyen úton-módon, azt tapasztaltuk, hogy kérdéseink, észrevételeink megválaszolatlanul maradtak. A Google orvosolta a hibát.
Ezentúl a fejlesztők is válaszolhatnak közvetlenül a felhasználóknak a Google Play Store-ból, legyen az kérdés, hibajelzés, észrevétel stb. Ez korábban nem volt elérhető. Így ha valamilyen hibát javítottak, a fejlesztő tudja jelezni a felhasználónak. Így közvetlenül kommunikálhatnak azokkal, akik használják az adott alkalmazást. A hozzászólásokat mindkét fél egyaránt szerkesztheti.
Ha a fejlesztő egy felhasználónak válaszol, a hozzászólás mindenki számára látható, és az e-mail értesítés kifejezetten a hozzászólónak érkezik. Ezáltal bárki nyomon követheti, történt-e valamilyen javítás az alkalmazásban, vagy egyszerűen milyen kérdésekkel fordultak a fejlesztőkhöz.
Forrás. Androidcentral.com
Kapcsolódó cikkek
- Új külsőt kapott a Google Play
- Modernizálja ügyfélszolgálati és számlázási rendszerét a Magyar Telekom
- Google Fordító még az „Isten háta mögötti” helyeken is
- A Google Play szülinapi kedvezményekkel kedveskedik
- Hazai fejlesztésű online ügyfélkezelési rendszert a MiniCRM-től
- Jól szerepelnek az SAP termékei a független felmérésekben
- Nexus Q: a Google-féle multimédiás zseni
- Szoftverrel vizsgálják érzelmeinket ügyintézés közben
- Akciókkal indított a Play Shop
- Google Play: könyvek, alkalmazások, zenék és videók egy helyen
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.
Újabb kutatás cáfolja az AI-félelmeket
A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.
A Mikulás sem egyedül dolgozik, a cégednek sem kell
Egyre több vásárló igyekszik elkerülni a december végi vásárlási dömpinget, így az online megrendelések száma a karácsonyt megelőző hónapokban akár az éves átlag többszörösére is ugorhat. Az áruházak számára ilyenkor kiemelten fontos a forgalom maximalizálása, de a megugró ügyfélszolgálati igények kielégítése és a zökkenőmentes kiszolgálás biztosítása komoly kihívásokat jelent.