Sony SmartWatch 2 – a világ első vízálló okosórája

forrás: Prím Online, 2013. június 25. 16:07

Bemutatkozott a Sony SmartWatch 2, amely NFC kapcsolódással, Android applikációs kezelőfelülettel érkezik, valamint a világ első olyan okosórája, amely vízálló.

A mai napon az Xperia Z Ultra mellett egy másik üdvöske is bemutatkozott. A Sony SmartWatch 2 tulajdonképpen egy olyan második kijelző androidos okostelefonokhoz, amely növeli a telefon funkcionalitását, mivel további egyedi előnyöket kínál. Letisztult formavilág és praktikus felhasználhatóság egy multifunkciós órában, amely nemcsak értesít, hanem androidos kezelőfelületének köszönhetően a telefon távoli vezérlésére is alkalmas.

 

Androidos nyíltság

 

A Sony SmartWatch 2 lényege az applikációk szélesebb körű felhasználása. Ez az okosóra az alkalmazásoknak köszönhetően még személyre szabhatóbb, mint bármely másik piacon lévő eszköz, így könnyedén igazodik az egyéni igényekhez – akár útközben, egy üzleti megbeszélésen, sportolás közben vagy az otthon kényelmében.  

 

A SmartWatch applikáció letöltésével rengeteg egyedi funkció fedezhető fel – melyek közül több az okostelefon érintése nélkül is használható: 

 

·  Hívások kezelése az óra érintésével

·  A smart camera applikációval távolról vezérelhető az okostelefon fényképezője

·  A Presentation Pal applikációval távolról irányítható a prezentáció

·  A térkép applikáció segítségével futás vagy kerékpározás közben is könnyen lehet tájékozódni - csak egy pillantás az órára

·  A korábban letöltött emailek is olvashatók, akkor is, ha az okosóra éppen nem kapcsolódik a telefonhoz

·  Olyan életmód applikációk futtatása, mint például a Runtastic sem okoz gondot, így közvetlenül nyomon követhető az edzés

·  Gyorsan és egyszerűen irányítható a telefon zenelejátszója - így váltani lehet a dalok között, vagy akár a hangerő is szabályozható a telefon elővétele nélkül

 

A SmartWatch 2 nemcsak letisztult, hanem strapabíró is a por- és vízálló formatervezésnek köszönhetően, így akár a strandon vagy esős időben útközben is használható.

 

A viselhető elektronikus kiegészítők piaca folyamatosan növekszik

 

Egy átlagos okostelefon felhasználó naponta rengeteg alkalommal veszi kezébe mobilját, hogy elolvassa az üzeneteit, ellenőrizze az időt, használja a közösségi média alkalmazásokat, fényképezzen, zenét hallgasson vagy akár játsszon. A SmartWatch 2 éppen ezekre az igényekre kínál kényelmes megoldást, így nem kell minden egyes alkalommal kivenni a telefont a zsebből vagy a táskából. 

 

„A Sony büszke, hogy az okosóra piac vezetője mióta 2007-ben bejelentette az első Bluetooth órát” – mondta Stefan K Persson, a Kiegészítő Termékek vezetője.  „ A versenytársak csak most jelennek meg a piacon első generációs eszközeikkel, míg mi már a harmadik ilyen eszközt vezetjük be, mely már tartalmazza azt a tudást, és tapasztalatot, mely a több mint félmillió felhasználótól kaptunk visszajelzés formájában. Ezen felül a Sony gazdag technológiai szakértelme is hozzájárult ahhoz, hogy az eddigi legjobb felhasználói élményt kínáljuk immár az okosórák terén is”.

 

„A viselhető elektronikus kiegészítők piaca az elemzők kutatásai alapján rendkívül nagy növekedés előtt áll – 2016-ra 41 millió okosóra értékesítését prognosztizálják. A Sony okosórák tekintetében már több mint 200 egyedi applikációval rendelkezünk, melyet több mint 1 millióan töltöttek le eddig. Tovább folytatjuk a munkát erős fejlesztői hálózatunkkal, hogy még teljesebb felhasználói élményt nyújtsunk” – tette hozzá Persson.

 

A Sony legjava a SmartWatch-ban 

 

A Sony SmartWatch 2 ideális választás bárkinek, aki androidos okostelefont vagy táblagépet használ. Egyszerű és kényelmes hozzáférni az értesítésekhez, üzenetekhez, hívásokhoz, emailekhez, Facebook/Twitter üzenetekhez, naptárhoz, sőt még akár a Walkman applikáció vagy bármilyen más média lejátszó is vezérelhető távolról.

 

Ez a vezeték nélküli kiegészítő ideális választás bármilyen nagykijelzős készülékkel – például az Xperia Z Ultra okostelefonnal – való párosításhoz olyan helyzetekben, ahol elengedhetetlen a hívások diszkrét kezelése.

 

Emellett rendelkezik a jelenlegi Sony okostelefon és táblagép portfolióból megismert olyan funkciókkal, mint az NFC kapcsolódáson keresztüli egy érintéses párosítás, a lélegzetelállító prémium formatervezés, valamint egy sor olyan technológia, amelyek a nagyobb felbontást, az élesebb kijelzőt, a napfényben való jobb olvashatóságot, a hosszabb készenléti időt, a még intuitívabb kezelőfelületet szolgálják. Az egyedülálló okosóra funkciókhoz hozzájárul a számos előre telepített applikáció, valamint az ajánlott alkalmazások széles tárháza.

 

Amikor a SmartWatch 2 éppen nem kapcsolódik a telefonhoz, akkor különálló digitális óraként működik. A korábbi értesítések elolvasásán túl ilyenkor az időt ellenőrizhetjük, vagy ébresztőt állíthatunk be, vagy akár fényforrásként használhatjuk, mikor a kulcsainkat keressük. Bármilyen szabványos 24mm széles csuklópánttal vagy a hamarosan elérhető, új Sony óraszíjakkal is használhatjuk.

 

A Sony folytatja az úttörő formatervezésbe öltöztetett új technológiák bevezetését. Ezen felül az NFC kiegészítők legszélesebb portfolióját kínálja – a vezeték nélküli fülhallgatóktól kezdve a hordozható hangszórókon át egészen a SmartTagekig, illetve a SmartWatch-ig.

 

  

 

A Sony SmartWatch 2 főbb tulajdonságai:

 

·  Világos kijelző (napfényben is olvasható)

·   Leghosszabb akkumulátor idő az okosórák tekintetében

·   Víz – és porálló (IP57)

·   Egyszerű párosítás és kapcsolódás

·   Egyedülálló óra funkciók

·   Szabványos micro USB kábel a töltéshez

·   Az intuitív kezelőfelület nagyon hasonlít az Android operációs rendszernél megszokotthoz

·   Nagyobb kijelző, nagyobb felbontás (1.6 inch, 220 x 176 pixels)

·   Minőségi anyagok (alumínium test és rozsdamentes acél csuklópánt)

·   Kompatibilis (a legtöbb Android okostelefonnal párosítható)

·   Cserélhető csuklópánt – bármely szabványos 24 mm óraszíjjal használható

 

Sony SmartWatch 2 SW2 2013 szeptemberétől lesz elérhető világszerte.


 

Trend ROVAT TOVÁBBI HÍREI

A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák

A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.

2024. november 21. 17:59

OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat

Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében.  Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.

2024. november 21. 16:35

Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup

Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.

2024. november 21. 14:56

Újabb kutatás cáfolja az AI-félelmeket

A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.

2024. november 21. 11:39

A Mikulás sem egyedül dolgozik, a cégednek sem kell

Egyre több vásárló igyekszik elkerülni a december végi vásárlási dömpinget, így az online megrendelések száma a karácsonyt megelőző hónapokban akár az éves átlag többszörösére is ugorhat. Az áruházak számára ilyenkor kiemelten fontos a forgalom maximalizálása, de a megugró ügyfélszolgálati igények kielégítése és a zökkenőmentes kiszolgálás biztosítása komoly kihívásokat jelent.

2024. november 21. 10:12

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Huszadik alkalommal adták át a Hégető Honorka-díjakat

2024. november 21. 16:58

Hosszabbít ’Az Év Honlapja’ pályázat!

2024. november 19. 09:54

Törj be a digitális élvonalba: Nevezz ’Az Év Honlapja’ pályázatra!

2024. november 14. 16:36

A virtuális valóság az egészségügyet is forradalmasíthatja

2024. november 12. 18:01