A Telenor ügyfelei szokásai alapján alakította át telefonos menürendszerét

forrás: Prím Online, 2013. július 31. 20:13

Előfizetői szokásai alapján alakította át telefonos ügyfélszolgálatának menürendszerét a Telenor. A ma debütáló, korábbinál felhasználóbarátabb, új funkciókkal is bővített menün keresztül gyorsabban lehet hozzáférni a keresett információhoz. A naponta 6 és fél ezer hívást kezelő rendszerben a tájékoztató hanganyagokat is rövidebbre, közérthetőbbre cserélték.

Mától jelentősen egyszerűbbé válik a telefonos ügyintézés a Telenor ügyfelei számára. A megújult, 1220-as telefonszámon elérhető menüben, mely a mobilszolgáltató hálózatából belföldről díjmentesen hívható, nemcsak a navigálás egyszerűbb, hanem több új, önkiszolgáló funkcióval is találkozhatnak a lakossági kártyás, számlás és kisvállalkozói előfizetők.

A Telenor telefonos ügyfélszolgálati menürendszere, a 1220 naponta 6500 hívást kezel. Az új rendszerben a menüpontok száma felére csökkent a korábbihoz képest, így az információk könnyebben elérhetők.  Az átalakításnak köszönhetően a menü elejére kerültek a leginkább keresett információk, emellett a 1220-on keresztül közvetlen átjárás nyílik a Telenor 1741-es hívószámon elérhető automata ügyintéző rendszerébe,  ahol többek között tarifacsomag-váltásra és szolgáltatás megrendelésre nyílik lehetőség. Az önkiszolgáló menüpontokban mostantól az adat- és hívás forgalom, a meglévő tarifacsomag és szolgáltatások lekérdezésére, automatikus készülékbeállításra, a PIN és PUK kódok lekérésére és jelszómódosításra is van lehetőség, valamint itt is  lekérdezhetőek  a készülékek szervizelésével kapcsolatos információk.

További információ és a pontos menütérkép a Telenor oldalán található.

Kulcsszavak: Telenor mobilszolg

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

December 15. éjfélig lehet nevezni Az Év Honlapja pályázatra!

2024. december 2. 11:38

Megvannak az idei év legjobb webshopjai

2024. november 29. 17:16

Megjelent a legfrissebb, immár 27. Ericsson Mobility Report

2024. november 26. 20:37

Idén is keresi a digitális szakma női példaképeit az IVSZ és a WiTH

2024. november 22. 16:40