Új márkaarculattal rukkolt elő az LG

forrás: Prím Online, 2013. augusztus 7. 09:51

Az LG bemutatja új márkaarculati stratégiáját, amelyet az „It’s All Possible”, azaz „Mindez lehetséges” jelmondat köré épített fel. A jelmondat pontosan kifejezi az LG felhasználó-központú üzleti stratégiájának lényegét: inspiráló megoldásokkal elégedett mosolyt varázsolni a felhasználók arcára.

Ezzel a vállalat célja, hogy hangsúlyozza elkötelezettségét a sokoldalú értékek és tapasztalatok közvetítése iránt. Az új kommunikációs és márkastratégia egyúttal egy válaszként is értelmezhető azokra a jelentős változásokra, amelyek a technológiában és az azzal kapcsolatos fogyasztói hozzáállásban végbementek az elmúlt években.

 

Az LG vállalati irányelvein alapuló új kommunikációs és márkaarculati tematika célja a márkahűség megerősítése, amely egyre nagyobb szerepet kap a rendkívüli erős, globális piaci versenyben. Egyedi, felhasználóbarát termékeivel — melyek tervezése a felhasználók visszajelzései és igényei alapján történik — az LG olyan értékes szolgáltatásokat kínál, amelyek javítják és megkönnyítik a hétköznapokat.

 

Kiegészítve az LG jól ismert Life’s Good márkaarculati ideológiáját, az új kommunikációs tematika globális keretet kíván adni az LG márkaélménynek, amely a televízión, nyomtatott sajtón, illetve kültéri vagy digitális médián keresztül, világszerte egységesen jut el a potenciális ügyfelekhez. Az LG augusztus elsején mutatja be az új márkastratégiáját, egy időben a New York-i Times Square-en elhelyezett elektronikus hirdetőtáblán és a vállalat weboldalán. Ezt követően már a megújult nemzetközi márkaarculattal találkozhatnak az ügyfelek az összes értékesítési és kommunikációs csatornán. Ide értve az internetes és nyomtatott hirdetéseket, az üzleteken belüli marketingfelületeket, valamint a termékbemutatókat, köztük is elsőként a nagy érdeklődéssel várt LG G2 okostelefon augusztus 7-i bemutatóját.

 

„Az új márkaarculati és kommunikációs kampányunk arra ösztönzi az embereket, hogy ne csak egy gyártót lássanak bennünk, hanem pozitív változásokat inspiráló vállalatként tekintsenek az LG-re – mondta el Ki-wan Kim, az LG Electronics ügyvezető alelnöke és globális marketingigazgatója. – Termékeink kivitelezése során kiemelt szerepet kapnak a fogyasztóktól érkező visszajelzések, amelyeknek köszönhetően az általunk kínált termékek és szolgáltatások kényelmesebbé és élvezetesebbé teszik a mindennapjaikat. „Mindez lehetséges”: ezt üzenjük ügyfeleinknek, tovább erősítve hírnevünket, miszerint a vállalatunk stratégiájának középpontjában az ügyfelek elégedettsége áll.”

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Huszadik alkalommal adták át a Hégető Honorka-díjakat

2024. november 21. 16:58

Hosszabbít ’Az Év Honlapja’ pályázat!

2024. november 19. 09:54

Törj be a digitális élvonalba: Nevezz ’Az Év Honlapja’ pályázatra!

2024. november 14. 16:36

A virtuális valóság az egészségügyet is forradalmasíthatja

2024. november 12. 18:01