A British Airways is Office 365-öt használ

forrás: Prím Online, 2013. augusztus 15. 10:01

A világ egyik legnagyobb légitársaság-csoportja, az International Airlines Group (IAG), mely többek között a British Airways és az Iberia anyavállalata az Office 365-öt, és a Yammer-t választotta üzleti kommunikációs szoftveréül, ezzel 58 ezer  munkavállalója számára téve lehetővé a gördülékeny együttműködést bárhol és bármikor. 

„A Microsofttal való megállapodásunk egyik fő szempontja az volt, hogy alkalmazottaink kezébe adhassunk minden olyan eszközt, amivel mindennapi munkájuk során hatékonyabban és szabadabban tudnak dolgozni." –mondta el Nigel Underwood, az IAG informatikai vezetője. "Az Office 365 lehetővé teszi dolgozóink számára, hogy munkatársaikkal közreműködve teljesítsék feladataikat, átlépve a különböző informatikai termékek korlátait. Mindez kiválóan példázza, hogy az IAG egy közös informatikai platform megteremtése érdekében nyitott a változásokra, segítve légitársaságai eredményesebb és költséghatékonyabb működését.”

 

Az IAG olyan, mindenre kiterjedő megoldást keresett a British Airways, az Iberia, az IAG Cargo és az Avios számára, amely új módon segíti a munkatársak együttműködését, miközben magas szinten biztosítja a globális légitársaság-csoport számára létfontosságú vállalati eszközöket. A nagyvállalati szerződés az Office 365, az Exchange Online, a SharePoint Online, a Lync Online és a Yammer mellett olyan elengedhetetlen szolgáltatásokat és védelmet tartalmaz, amelyek segítik  a British Airways és az Iberia munkáját, valamint a felhő alapú szolgáltatások használatát.

 

A légitársaság stratégiájában kulcsfontosságú szerepet kap, hogy ezentúl a belső kommunikáció ésegyüttműködés közösségi eszközökön keresztül is működhessen. A Yammer egy biztonságos belső hálózaton belül köti össze a vállalatok alkalmazottait, helytől és üzletágtól függetlenül lehetővé téve a könnyű kommunikációt, információcserét és megosztást. A British Airways és az Iberia ezáltal gyorsan tud reagálni a piaci változásokra és a vásárlói visszajelzésekre, valamint a szervezet egészét bevonni a csoport céljainak megvalósításába.

Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI

A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák

A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.

2024. november 21. 17:59

OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat

Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében.  Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.

2024. november 21. 16:35

Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup

Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.

2024. november 21. 14:56

Újabb kutatás cáfolja az AI-félelmeket

A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.

2024. november 21. 11:39

A Mikulás sem egyedül dolgozik, a cégednek sem kell

Egyre több vásárló igyekszik elkerülni a december végi vásárlási dömpinget, így az online megrendelések száma a karácsonyt megelőző hónapokban akár az éves átlag többszörösére is ugorhat. Az áruházak számára ilyenkor kiemelten fontos a forgalom maximalizálása, de a megugró ügyfélszolgálati igények kielégítése és a zökkenőmentes kiszolgálás biztosítása komoly kihívásokat jelent.

2024. november 21. 10:12

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Huszadik alkalommal adták át a Hégető Honorka-díjakat

2024. november 21. 16:58

Hosszabbít ’Az Év Honlapja’ pályázat!

2024. november 19. 09:54

Törj be a digitális élvonalba: Nevezz ’Az Év Honlapja’ pályázatra!

2024. november 14. 16:36

A virtuális valóság az egészségügyet is forradalmasíthatja

2024. november 12. 18:01