Speciális csomag a pénztárgépet üzemeltető cégeknek a Telekomtól
A Magyar Telekom kialakította az új típusú pénztárgépek üzemeltetőinek kínált speciális szolgáltatáscsomagját, amely lehetővé teszi a Nemzeti Adó- és Vámhivatal (NAV) rendszere és a pénztárgépek közötti adatkommunikációt, továbbá ügyfélszolgálati támogatást is tartalmaz. Az Alt Cash Kft.-vel kötött megállapodás alapján a saját fejlesztésű szolgáltatáscsomaggal és partnerének pénztárgép modelljével versenyképes megoldást kínál a pénztárgépcserében érintett cégeknek.
A Magyar Telekom az ügyféligények minél teljesebb körű kiszolgálásával is segíteni szeretné az érintett vállalatokat a pénztárgépek cseréjének mielőbbi zökkenőmentes lebonyolításában. A Telekom – a várható adatforgalom alapján kalkulálva – nettó 2300 Ft havi díj ellenében biztosítja a pénztárgépet üzemeltető kis- és középvállalati ügyfeleinek a jogszabályban előírt, a NAV rendszere és a pénztárgép közötti adatkommunikációt lehetővé tevő szolgáltatáscsomagot. A szolgáltatáscsomag elérhető minden olyan ügyfélnek, aki pénztárgépet használ. A Telekom tervei közt szerepel kedvezményes megoldások bevezetése is kis- és középvállalati ügyfelei részére.
A Telekom számára fontos a magyar cégekkel való együttműködés ennél az országos kiterjedésű projektnél is. Ezt jól jelzi az a tény is, hogy a Telekom szolgáltatáscsomagjával kínált, az Alt Cash által forgalmazott pénztárgépekbe a hazai Intelliport Solutions által fejlesztett és a szintén hazai Videoton által legyártott Adóügyi Ellenőrző Egységek (AEE) kerülnek beépítésre. Az Alt Cash Kft. 20 éves pénztárgép-forgalmazói tapasztalattal rendelkezik és kizárólagos hazai forgalmazója a Sam4s márkának, amely a Samsung pénztárgépek hivatalos jogutódja. A cég 2013. augusztus 6-án kapott forgalmazási engedélyt a Sam4s NR-270 pénztárgép modellre, amelyet nettó 138 000 Ft-os áron kínál.
Az engedéllyel rendelkező pénztárgép modellek esetében a jogszabályi előírásnak megfelelő adatkommunikáció a Telekom szolgáltatáscsomagjával együtt biztosított SIM chipekkel valósul meg, amelyek minden magyarországi – saját hálózattal rendelkező – mobilszolgáltató hálózatára képesek kapcsolódni, és adatátviteli kapcsolatot fenntartani a NAV rendszerével. A Telekom szolgáltatáscsomagja ezáltal hozzájárul a NAV és a vonatkozó jogszabály által meghatározott követelmények teljesíthetőségéhez és a NAV szervere, valamint a pénztárgépek közötti adatkommunikáció sikeres működéséhez.
A nagyvállalati ügyfelek részére a Magyar Telekom leányvállalata, a T-Systems Magyarország kínál a vállalatok rendszereihez illeszthető, a kasszák és a NAV közötti folyamatos kapcsolattartáshoz szükséges, a pénztárgépek adatainak eljuttatását megvalósító egyedi, üzletmenetre szabott megoldást.
Kapcsolódó cikkek
- Újabb településeken érhető el a Telekom 4G mobilinternet szolgáltatása
- Több ezer online pénztárgépbe kerülhetnek Telenor SIM chipek
- VOLT: megarobot épül a használt mobilokból
- Élvezd a HD hangzást a Telekom Zajszűrő fülkéiben
- Magyar Telekom: 14,3 százalékkal nőtt a nettó eredmény
- Az energiapiaci kilátások befolyásolják a Telekom várható bevételeit
- Okos szoftver segít elkerülni a büntetést
- A hangazonosítás növeli az ügyfélelégedettséget
- MobilParkolás – négy év alatt negyvenmillió
- Könyvek a Google Play áruházban
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.
Újabb kutatás cáfolja az AI-félelmeket
A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.
A Mikulás sem egyedül dolgozik, a cégednek sem kell
Egyre több vásárló igyekszik elkerülni a december végi vásárlási dömpinget, így az online megrendelések száma a karácsonyt megelőző hónapokban akár az éves átlag többszörösére is ugorhat. Az áruházak számára ilyenkor kiemelten fontos a forgalom maximalizálása, de a megugró ügyfélszolgálati igények kielégítése és a zökkenőmentes kiszolgálás biztosítása komoly kihívásokat jelent.