Harcba kezdtek az illegális online patikák ellen Kínában
Kampányba kezdenek az illegális online gyógyszerkereskedelem ellen Kínában, melynek részeként fokozott ellenőrzéseket tartanak – jelentették be az öthónapos akció tényét kedden Pekingben.
Az országos gyógyszerfelügyeleti hatóság az internetfelügyelettel, az információtechnológiai tárcával, valamint az ipari és kereskedelmi hivatallal karöltve fogja ellenőrizni a webáruházakat, a különböző online kereskedéseket és azokat az internetes oldalakat, amelyek hamis gyógyszereket reklámoznak.
Az elsősorban "körözött" termékek között a rákellenes gyógyszerek, a szexuális diszfunkciókra javallott szerek, valamint a cukorbetegség és a magas vérnyomás hamis patikaszerei lesznek, amelyek gyártóit is igyekeznek majd felkutatni.
Internetes gyógyszereladásra hivatalosan 85 weblap kapott engedélyt az egész országban, ezek tavaly 1,6 milliárd jüan forgalmat bonyolítottak le. A bővülő keresletet jól jellemzi, hogy ez az összeg a négyszerese volt az egy évvel korábbinak.
A törvényesen működő online patikáknak egyébként feltűnő helyen közzé kell tenniük működési engedélyük számát, ami ellenőrizhető a gyógyszerfelügyelet honlapján, továbbá valós idejű kapcsolatot kell biztosítaniuk a fogyasztóval, s elektronikus szerződést is küldenek.
A közlemény szerint a gyógyszerek internetes forgalmazását újra fogják szabályozni, s a rendelkezések végleges megalkotásába be kívánják vonni a gyártókat, a kereskedőket és a fogyasztókat is. A jelenleg hatályos büntető törvénykönyv szerint amennyiben a gyártott és eladott hamis gyógyszer halált, vagy súlyos egészségkárosodást okoz, mind a gyártó, mind a kereskedő halállal büntethető.
Kapcsolódó cikkek
- A magyar klaszter Kínáig menetel
- Bezárt a Yahoo e-mail szolgáltatása Kínában
- Snowdenre keresztelné innovatív járműtechnológiáját egy kínai cég
- Amerikai szoftvercégeknél vizsgálódnak Kínában
- Okostelefonok elleni szoftvertámadások Kínában
- A Xiaomi lekörözte az Apple-t a kínai piacon
- Pekingben online platformot hoztak létre az internetes rémhírek ellen
- Magánhírportálokat zárattak be a kínai hatóságok
- Amerikai hírportál szerint a kínai hadsereg készül a kibernetikai hadviselésre
- Újabb kínai Apple-beszállítót gyanúsítanak munkajogi visszaélésekkel
E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A Seco honlapja az ügyfelek kezébe adja a hatékonyság erejét
A Seco weboldala új, úttörő funkcióval bővül, amely segítségével az ügyfelek azonnal összehasonlíthatják a rendelkezésre álló lapkákat, így gyorsan megtalálhatják és megrendelhetik a jelenlegi szerszámaiknak megfelelő, illetve az azoknál akár kiválóbb cseretermékeket a Seco kínálatából.
Magyar klíma-körkép: a többség klíma nélkül várja a kánikulát
A magyarok 67 százalékának nincs otthon klímája, legnagyobb arányban ventilátorral hűtenek a nyári melegben. Akik mégis vásárolnak, azok egyértelműen az ár és az energiafogyasztás alapján hozzák meg a döntésüket – derül ki a Hisense friss reprezentatív kutatásából.
Stratégiai összefogás az AWS és a Deloitte közt
Több éves, átfogó, stratégiai együttműködésbe kezdett a világ legnagyobb vezetési tanácsadó cége, a Deloitte, valamint a világ legnagyobb nyilvános felhőszolgáltatója, az Amazon Web Services (AWS). A kooperációjuk célja, hogy felgyorsítsák a vállalatok digitális transzformációját, az üzleti műveleteik felhőbe terelésével felkészítsék őket az egyre élesedő versenyre, valamint maximalizálják számukra a felhőalapú technológia üzleti előnyeit.
A SteelSeries bemutatja a fehér színű Arctis Nova Pro sorozatot
A SteelSeries, a gaming kategóriában legtöbbet díjazott Arctis audiótermékek megalkotója, az eredeti esport márka, amely egyesíti a gaminget a kultúrával, ma bemutatta a díjnyertes Arctis Nova Pro sorozatú headset vadonatúj fehér változatát.
Cégmarketing trendek – 2024. Legyünk jelen egyszerre mindenhol!
Legyünk ott mindenhol! Ez a jelszava mostanában a cégeknek. Mindenütt látszódni, hallatszódni kell, hogy a nagy kommunikációs zajban észrevegyenek. A PP Konferenciaközpont és a BKIK „Cégmarketing trendek – 2024 Legyünk jelen egyszerre mindenhol!” című, május 30-án megrendezendő hibrid konferenciájának előadói választ adnak arra, hogy hogyan juttassuk el üzeneteinket a vevőinknek a rendkívül felpörgetett, zajos online és offline térben 2024-ben.