Gesztusokkal vezérelhetjük otthonunkat
Ma már nem álom, amit régen csak filmekben láttunk. Vagyis, hogy testünk a távirányító, és mi vezéreljük elektronikai készülékeinket.
A gesztusok és szavak uralkodnak
A Flowton Technologies újításának köszönhetően sokkal egyszerűbbé válhat életünk, ugyanis kifejlesztették a harmadik évezred technológiáját, vagyis az otthoni gesztusvezérlést, mellyel elektronikai berendezéseinket könnyedén, virtuálisan kezelhetjük. Ez azt jelenti, hogy a fotelból néhány mozdulattal válthatunk csatornát, vagy akár a klímát is bekapcsolhatjuk. A berendezés nem csak kéz, hanem a test gesztusait is felismeri, de a szavakat is megérti.
A kapcsolódás a kulcs
A virtuális távirányító úgy működik, hogy, az adott helyiségben kamerákat és mikrofonokat helyezünk el. Ezek addig vannak alvó üzemmódban, míg nem érzékelik az adott jelet, amely lehet gesztus vagy hang is.
Miután ezt a parancsot értelmezték, továbbítják a készülék felé Bluetoothon, Wi-Fin, infravörös hullámon vagy okos konnektorokon keresztül, attól függ, éppen milyen berendezésről van szó. Ezáltal bármi kezelhetünk, ami elektromos árammal működik.
A tervek szerint a virtuális távirányító jövő tavasszal kerül a boltokba.
Kapcsolódó cikkek
- 10 ujjas 10,1-es kompakt notesz az ASUS-tól
- Távirányítóvá teszi a mobilt a UPC új digitális tévés applikációja
- ASUS VivoMouse és VivoPC az otthoni szórakozásért
- Gesztusvezérlés Windowson is [Videó]
- iPad-et is távirányítóvá alakítja a UPC
- Továbbfejlesztették az LG „varázspálcájának" hangvezérlését
- Mobillal irányítható bőrönd
- Új LG CINEMA 3D Smart TV funkciók és kiegészítők
- Sztereó hangszóró és két új távirányító a Logitechtől
- Univerzális konzol-távvezérlő a Sony-tól?
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.
Újabb kutatás cáfolja az AI-félelmeket
A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.
A Mikulás sem egyedül dolgozik, a cégednek sem kell
Egyre több vásárló igyekszik elkerülni a december végi vásárlási dömpinget, így az online megrendelések száma a karácsonyt megelőző hónapokban akár az éves átlag többszörösére is ugorhat. Az áruházak számára ilyenkor kiemelten fontos a forgalom maximalizálása, de a megugró ügyfélszolgálati igények kielégítése és a zökkenőmentes kiszolgálás biztosítása komoly kihívásokat jelent.