A Microsoft újrahasznosítja az inaktív fiókokat
A Microsoft bejelentette, hogy újrahasznosítja inaktív Outlook, Hotmail és Live fiókjait, ami azt jelenti, hogy a törölt fiókazonosítókat később újra lehet használni.
A Microsoft rendszeresen informálja felhasználóit, hogy fontos, hogy belépjenek fiókjaikba, legalább 270 naponta, különben törölhetik a fiókhoz való hozzáférést. A vállalat ezt most meg is teszi, és az adatokat véglegesen törli a szerverekről.
Az újrahasznosítás a metódus esetén azt jelenti, hogy a törlés után 360 nappal a fiókhoz tartozó felhasználónév ismét elérhetővé válik, így új fiókot hozhatunk létre egy, már korábban törölt felhasználónévvel.
A Yahoo a Microsofthoz hasonlóan szintén ezt az üzletpolitikát vallja, és erről tájékoztatja is felhasználóit. Ám sajnos ez a módszer még nem tökéletes, nyáron előfordult olyan hiba, hogy az előző tulajdonosnak érkezett leveleket is megkapta az új felhasználó. Remélhetőleg a Microsoft már kellő körültekintéssel kezeli ezt a lehetséges problémát.
A Google nem állt be a sorba ezen a téren, még akkor sem használható egy korábbi felhasználónév, ha a fiókot már évekkel ezelőtt törölték.
Forrás: Mashable.com
Kapcsolódó cikkek
- 10 ujjas 10,1-es kompakt notesz az ASUS-tól
- Kétlépcsős hitelesítést vezet be a Yahoo
- Ingyenes Windows Azure tanfolyamok hazai informatikusoknak
- Két új Microsoft táblagép
- Tim Cook: A Microsoft másolja az Apple stratégiáját
- Windows 8.1 – tudjuk az árát
- Jöhettek volna Nokia droidok
- Startup programot indít a Microsoft
- Már IMAP támogatással is rendelkezik az Outlook.com
- Microsoft: felhőalapú szoftver nonprofit szervezeteknek ajándékba
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Megjelent a NEXT 3D konferencia programja
Megjelent a NEXT 3D additív gyártás és digitalizálás konferencia programja. Nem kevesebb, mint 15 hazai mérnök és vezető szakember fogja megosztani 3D technológiai sikereit és tapasztalatait a résztvevőkkel. A konferenciaprogram alapján a NEXT 3D látogatói felbecsülhetetlen értékű tudással bővíthetik 3D nyomtatási és 3D szkennelési ismereteiket.
Ezek az idei kulcstémák a webes és marketing stratégiák terén
Mások mellett Balogh Levente, a Szentkirályi ásványvíz alapítója, Wolf Gábor kisvállalati marketing szakértő, Sárospataki Albert, a Billingo vezérigazgatója és Huszár Viktor, a Teqball társalapítója is előadást tart az idei Maximum Web és Marketing Konferencián, ahol a résztvevő vállalkozók elsősorban a sikeres cégvezetés és online működés megvalósításához gyűjthetnek hasznos tudást a leghitelesebb példaképektől.
A BASF a sikeres Ethernet-APL kísérletet követően az ABB-t választotta zöldmezős projektjeihez
A BASF első európai zöldmezős Ethernet Advanced Physical Layer (Ethernet-APL) projektjének részeként az ABB-t választotta az elosztott vezérlőrendszerekhez (DCS).