Regionális megállapodás az AXN és a Sony Mobile között

forrás: Prím Online, 2013. október 14. 17:08

A tavaszi sikeres együttműködést után a Sony Mobile és az AXN televíziós csatorna újra összeállt egy különleges közép-európai kampány megvalósítására.

A Sony Mobile a Crossing Lines – Határtalanul, az AXN harmadik saját gyártású produkciójának fő szponzora, mely során a Sony Xperia Z1 okostelefon promóciója során alkalmazott egyedi hirdetési megoldásaival szervesen kapcsolódik a sorozat számos eleméhez. Az exkluzív szponzorációs csomag kiemelt eleme az AXN új hirdetési eszköze, a látványos szponzor pop-up.

 

Az együttműködés alatt szponzor szpotokban, a műsor ajánlóinál promo keretben, és az AXN weboldalán indított online játék szpotjában kapcsolódik össze a sorozat lenyűgöző képi világa és az új okostelefon promóciója. Mindezt kiegészítik a reklámblokk indító speciális megjelenések az ún. ad intro szpotok a sorozat megszakítóiban. A széria epizódjaiban a szponzor pop-up látványos animációkkal mutatja be az új, por-és vízálló Sony Xperia Z1 okostelefont és annak 20,7 megapixeles fényképezőgép funkcióját.

 

A szponzori kampány a Crossing Lines – Határtalanul első évadának végéig fut, egyszerre hat országban: Lengyelországban, Romániában, Bulgáriában, Csehországban, Szlovákiában és Magyarországon. 

Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI

Stratégiai összefogás az AWS és a Deloitte közt

Több éves, átfogó, stratégiai együttműködésbe kezdett a világ legnagyobb vezetési tanácsadó cége, a Deloitte, valamint a világ legnagyobb nyilvános felhőszolgáltatója, az Amazon Web Services (AWS). A kooperációjuk célja, hogy felgyorsítsák a vállalatok digitális transzformációját, az üzleti műveleteik felhőbe terelésével felkészítsék őket az egyre élesedő versenyre, valamint maximalizálják számukra a felhőalapú technológia üzleti előnyeit. 

2024. május 2. 16:07

Cégmarketing trendek – 2024. Legyünk jelen egyszerre mindenhol!

Legyünk ott mindenhol! Ez a jelszava mostanában a cégeknek. Mindenütt látszódni, hallatszódni kell, hogy a nagy kommunikációs zajban észrevegyenek. A PP Konferenciaközpont és a BKIK „Cégmarketing trendek – 2024 Legyünk jelen egyszerre mindenhol!” című, május 30-án megrendezendő hibrid konferenciájának előadói választ adnak arra, hogy hogyan juttassuk el üzeneteinket a vevőinknek a rendkívül felpörgetett, zajos online és offline térben 2024-ben.

2024. május 2. 12:59

Elkészült az egyedülálló hazai AI-kutatás

A mesterséges intelligencia térnyerése egyaránt kelt izgalmat és aggodalmat a cégvezetők körében. Vajon mekkora tudással rendelkeznek a mindent elsöprő technológiával kapcsolatban? Elkészült Magyarország átfogó AI&Leadership kutatása, hogy hiteles- és valós képet kapjanak egymásról is a vállalatirányítók.

2024. május 2. 11:36

Együttműködési megállapodást kötött a magyar kormány, a Yettel és a CETIN

A magyarországi digitalizáció fejlesztését szolgáló együttműködést közös nyilatkozatban erősítette meg a kormány, a Yettel Magyarország Zrt. és a távközlési infrastruktúraszolgáltató CETIN Hungary Zrt. A megállapodásban foglaltak szerint a vállalatok 2024-2028 között legalább 72 milliárd forint értékű mobil hálózatfejlesztési beruházást hajtanak végre.

2024. május 2. 09:55

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Megvannak 2024 legvonzóbb hazai munkaadói

2024. április 29. 11:38

Ingyenes digitális platform segít a tanároknak és diákoknak az érettségire való felkészülésben

2024. április 20. 11:36

Itt a világ első, Swarovski kristályba ágyazott autós kijelzője

2024. április 10. 14:55

A csevegőprogramokat vizsgálta az NMHH

2024. április 2. 13:14