Rekordszámú Lumia eladás a Nokia háza táján
A Nokia rekordszámú okostelefont értékesített június és szeptember között: mintegy 8 millió Lumia készüléket adtak el.
A Nokia ezen a héten (egészen pontosan október 22-én, kedden) készül egy sor új készüléket leleplezni Abu Dhaiban a Nokia Worldön, ahol a Lumia sorozat új modelljét, az 1520-ast is megismerhetjük.
A sorozat tagjai egyre népszerűbbek a felhasználók körében. A Wall Street Journal számolt be arról, hogy az értékesítés meghaladta a nyolcmilliót, amivel rekordot állított fel a Nokia saját háza táján. Mindezt három hónap alatt – júniustól szeptemberig – sikerült elérnie. Összehasonlításképpen, ez az eladott mennyiség több mint duplája a tavaly azonos időszak értékesített készülékszámának, és 600 ezerrel több a második negyedévben értékesített számnál (7,4 millió).
Az adatok azt mutatják, hogy a Windows Phone operációs rendszer egyre kedveltebb a felhasználók körében: becslések szerint május és június között az öt nagy európai piacot tekintve az eladott okostelefonok 8,2%-a WP alapokon futott. Persze, ez még mindig messze elmarad az iOS-től és Androidtól, de az adatok szerint a WP már a harmadik helyen csücsül.
Forrás: TheNextWeb.com
Kapcsolódó cikkek
- Megérkezett a Telenorhoz a Nokia Lumia 625
- Itthon is megkezdi hódító útját a Lumia 1020
- Az iPhone verhetetlen a válaszidőben
- A Nokia az Apple-ön gúnyolódott
- Nokia Lumia 925 – már nálunk is
- UNIT4: a cloud és SaaS egyre népszerűbb
- Lumia 625 – ütős felszereltség, elérhető áron
- Nokia Lumia 1020 41 megapixeles fényképezővel
- HERE Drive+ navigáció minden Windows Phone 8 készülékre
- Nokia Lumia 720 és 520 megfizethető áron a Vodafone-nál
Trend ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.
Újabb kutatás cáfolja az AI-félelmeket
A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.
A Mikulás sem egyedül dolgozik, a cégednek sem kell
Egyre több vásárló igyekszik elkerülni a december végi vásárlási dömpinget, így az online megrendelések száma a karácsonyt megelőző hónapokban akár az éves átlag többszörösére is ugorhat. Az áruházak számára ilyenkor kiemelten fontos a forgalom maximalizálása, de a megugró ügyfélszolgálati igények kielégítése és a zökkenőmentes kiszolgálás biztosítása komoly kihívásokat jelent.