Mikrochip kerül a mellimplantátumokba
Így vigyáznak a nők biztonságára
A Veriteq Partners és az Establishment Labs közreműködésével, elsőként és egyedüliként a világon a Motiva melliplantátumokba kerül azonosító mikrochip. Hamarosan Magyarországon is elérhető lest, elsőként a Kontur Klinikán.
A Motiva implantátumokba úgynevezett Q-inside hőálló microchipet építenek be, így a gyártó, az orvos és a páciens is testen kívül, gyorsan és könnyen azonosítani tudja az implantátum sorozatszámát, méretét, gyártó nevét, a gyártási számát és egyéb adatokat.
Az FDA által javasolt szabály az UDI (Unique Device Identification) közvetlen jelölési követelményt ajánlott a beültethető orvostechnikai eszközökre (szemben az egyszerű címkével a termék csomagolásán). VeriTeQ kínálja a világ első FDA által elfogadott RFID mikrochip technológiát, amely alkalmas a beültethető orvostechnikai eszközök azonosítására a betegágy mellett.
Ez is bizonyítja, hogy a Motiva implantátumok a fejlesztés új szintjét képviselik, elöljáró a biztonság és korszerű szemlélet terén. Az Establishment Labs legfőbb törekvése, hogy biztonságos, minden követelménynek megfelelő, kiemelkedő minőségű terméket nyújtson a páciensek számára.
Kapcsolódó cikkek
- A Dell PowerEdge VRTX egyre népszerűbb a vállalatok körében
- Dell és SAP megoldások – adatok másodpercek alatt
- Új szintre emelkednek a biometrikus biztonsági megoldások
- A nyilvános Wi-Fi veszélyei
- Vállalati felhő megoldások a Microsofttól
- Nincs pénz külső biztonsági tréningekre
- HP kutatás: 78 százalékkal emelkedtek a kiberbűnözés okozta költségek
- Idén jubilleumi Hacktivity lesz
- Nemsokára jönnek az ujjlenyomat-olvasós Android mobilok
- HP nyílt ökoszisztéma – szabad a pálya
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.
Újabb kutatás cáfolja az AI-félelmeket
A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.
A Mikulás sem egyedül dolgozik, a cégednek sem kell
Egyre több vásárló igyekszik elkerülni a december végi vásárlási dömpinget, így az online megrendelések száma a karácsonyt megelőző hónapokban akár az éves átlag többszörösére is ugorhat. Az áruházak számára ilyenkor kiemelten fontos a forgalom maximalizálása, de a megugró ügyfélszolgálati igények kielégítése és a zökkenőmentes kiszolgálás biztosítása komoly kihívásokat jelent.