USA: a legtöbben mobilon lógnak a közösségi oldalakon
A mobileszközök olyannyira elterjedőben vannak, hogy lassan többet vagyunk online jelen mobilon. A Statista egyik friss, a ComScore adataira alapuló felmérése az USA mobilhasználóinak online jelenlétét vizsgálta.
Tíz különböző kategóriában vizsgálta a Statista az amerikaiak internetezési szokásait, méghozzá arra voltak kíváncsiak, milyen arányban neteznek mobilról és PC-ről az emberek.
Az eredmények alapján egyre inkább a mobileszközök uralják mindennapjainkat, sokan kapcsolódnak ilyen módon a világhálóra. A felhasználók 86%-a itt nézi meg a különféle térképeket (vélhetően útközben), de egyre nagyobb teret hódítanak a mobilos játékok is, hiszen 78% vallotta azt, hogy mobilján játszik és csupán 22% PC-n.
Magas az aránya az időjárási információk mobilon való követésének is (69%), valamint a közösségi oldalakon való jelenlét is nagyrészt mobilon történik, ezt 65% vallotta.
Az ábra jól mutatja, hogy híreket még mindig nagy képernyőn szeretnek az emberek olvasni, és a vásárlásokat is még inkább PC-ről bonyolítják. Bár ez utóbbi már határeset a maga 46%-ával, ami feltehetően a sok mobilra optimalizált oldalnak és a nagy kijelzős mobiloknak is köszönhető. Hazánkban ez az arány (a mobilon való vásárlás) még jóval kevesebb, de ezek a számok jól mutatják merre tartannak a fejlődési irányok.
Forrás: Mashable.com
Kapcsolódó cikkek
- Kik használnak mobilinternetet hazánkban?
- A nyilvános Wi-Fi veszélyei
- A Katona József Színház a SzEK-ben
- Az amerikai okostelefon-használók már reggel appoznak
- Az Amerikaiak lógnak legtöbbet mobilon
- Az androidosok több mint fele nem figyel a biztonságra
- 2017-re 5 milliárd mobiltulajdonos lesz
- A neten női táskát vásárlók egyhatoda férfi
- Az online csalások áldozatainak 41 százaléka sosem látja viszont pénzét
- Amerikában a szöveges üzenetek hódítanak az ezüstkorosztálynál
E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A Sony bejelenti második generációs zászlóshajóját, az Alpha 1 II fényképezőgépet
A Sony bemutatja a második generációs Alpha 1 II zászlóshajóját, egy új full frame, tükör nélküli, cserélhető objektíves fényképezőgépet, amelyet a Sony legmodernebb AI feldolgozóegységével működik. A fényképezőgép körülbelül 50.1 megapixel (MP) effektív felbontású érzékelővel rendelkezik, akár 30 fps sebességgel, AF/AE-követéssel képes elsötétedésmentes sorozatfelvételt készíteni, torzításmentes zárral van ellátva, és továbbfejlesztette a képtisztaságot a közép- és magastónusok érzékenységénél.
Az új Sony objektív nagy felbontást, gyönyörű bokeh-t és fejlett autofókuszt kínál
A Sony bejelentésével új utat tör: az FE 28-70mm F2 GM prémium E-bajonettes objektív a teljes zoomtartományban nagy, F2-es rekesznyílással büszkélkedhet, így gyönyörű bokeh-t, nagy felbontást és egyedülálló autofókuszt biztosít állóképekhez és videófelvételekhez, nem beszélve a prímobjektívek minőségével vetekedő élességről és kontrasztról.
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.