Többen nyomtatnak otthon vonatjegyet
Július óta megduplázódott az otthon nyomtatott jegyek száma, ugyanis ekkor csökkentették az így vásárolt jegyek árát 3 százalékkal.
Egyre többen nyomtatják otthon vonatjegyüket, vagy választják a digitális bemutatás lehetőségét. Ez azért éri meg az utazóknak, mert így nem csak időt spórolhatnak, hanem pénzt is, hiszen legyen szó teljes árú vagy kedvezményes jegyekről, 3 százalékkal olcsóbban utazhatnak, ha az elektronikus vásárlási módot és az otthoni nyomtatást választják.
Mikor választhatjuk az otthoni nyomtatási opciót?
Ez a megoldás minden belföldi vonat esetében érvényes, bármilyen kedvezménynél, valamint pót- és helyjegyek, élőállat vagy kerékpárjegyek esetén is lehet élni ezzel a lehetőséggel.
És a QR-kódot?
A QR-kódos bemutatási lehetőségre InterCity járatokon is van lehetőség, így egy számítógép vagy arra alkalmas telefonon is bemutathatjuk a jegyet a kalauznak.
Úgy tűnik, a kezdeményezés sikeres, hiszen megduplázódott azon menetjegyet száma, amelyeket otthon nyomtattak vagy digitálisan mutattak be. Július előtt ez az arány még csak 15-16 százalékos volt,mostanra azonban 29-30 százalékra emelkedett. Ez az internetes jegyértékesítési rendszer aktív felhasználóinak számát is bővítette, havonta négyezerrel többen vásároltak online az előző félévhez képest.
Kapcsolódó cikkek
- Epson: tintatartályos nyomtatókkal a maximális költséghatékonyságért
- 3D nyomtatás jogi vonatkozásban
- Új nyomtatási technológiát mutatott be az Epson
- OKI multifunkciós mobilnyomtatás AirPrint támogatással
- QR 2.0: Új generációs QR kód törölheti el a nyomtatott igazolványokat és jegyeket
- MÁV: 500-ra duzzadt a Wi-Fi-vel felszerelt kocsik száma
- Mobil nyomtatásban erősít a HP
- Vasútállomásokon is ingyenes Wi-Fi lesz a MÁV-nál
- QR-kóddal végigkövethető az élelmiszerek életútja
- Az Epson belép a direkt textilnyomtatás piacára
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.
Újabb kutatás cáfolja az AI-félelmeket
A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.
A Mikulás sem egyedül dolgozik, a cégednek sem kell
Egyre több vásárló igyekszik elkerülni a december végi vásárlási dömpinget, így az online megrendelések száma a karácsonyt megelőző hónapokban akár az éves átlag többszörösére is ugorhat. Az áruházak számára ilyenkor kiemelten fontos a forgalom maximalizálása, de a megugró ügyfélszolgálati igények kielégítése és a zökkenőmentes kiszolgálás biztosítása komoly kihívásokat jelent.