Virtuálisan életre kel a Bálna
Freelusion Videomapping fesztivál lesz a hétvégén
Most hétvégén, november 9-10-én adják át a Duna-parti Közraktáraknál létrehozott, mintegy 27 ezer négyzetméteres Bálna névre hallgató létesítményt. A háromnapos ingyenes nyitási rendezvénysorozat színes kulturális programoknak ad teret, megnyit a biopiac, étterem és kávézó, és az üzletek is belakottá válnak változatos programok kíséretében.
Most hétvégén nyirt meg a Bálna, méghozzá nem is askárhogyan. Egy fesztivál kíséretében nyitja emg kapuit az épület, amelynek keretében virtuális is életre kel az épület.
Az ingyenes fesztivál célja megmutatni és népszerűsíteni a videomapping technikát és a benne rejlő lehetőségeket. A rendezvénysorozat keretében az érdeklődők megismerkedhetnek a car mappinggel, az épületvetítéssel, valamint a Freelusion Videomapping tánccsoporttal.
Helyszín a Bálna fejénél található épület, amit egyelőre 4-es épületnek hívnak, és ahol már két hónapja minden hétvégén van vetítés. Az izgalmas programkavalkád könnyen megközelíthető a Csarnok tér, a Zsil utca és a Nehru part felől.
A fesztivál programjairól bővebben a fesztivál hivatalos oldalán lehet tájékozódni.
Kapcsolódó cikkek
- Szerkeszthetők a Vine posztok
- Nikon D5300 – Wi-Fi és GPS funkcióval
- Kékhalál effektus az iPhone 5S-en [Videó]
- Idén jubilleumi Hacktivity lesz
- Már virtuálisan is bejárható az Iparművészeti Múzeum
- A YouTube mobilapp offline módban is kínál élményt
- A Hold, ahogy eddig még nem láttuk [Videó]
- ARworks applikációk Augmented Reality jegyében
- Neten is lehet szavazni a nemzetek sajtversenyére
- Neil Amstrongra emlékezik a NASA
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.
Újabb kutatás cáfolja az AI-félelmeket
A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.
A Mikulás sem egyedül dolgozik, a cégednek sem kell
Egyre több vásárló igyekszik elkerülni a december végi vásárlási dömpinget, így az online megrendelések száma a karácsonyt megelőző hónapokban akár az éves átlag többszörösére is ugorhat. Az áruházak számára ilyenkor kiemelten fontos a forgalom maximalizálása, de a megugró ügyfélszolgálati igények kielégítése és a zökkenőmentes kiszolgálás biztosítása komoly kihívásokat jelent.