Bővült az Adaptive Média
Két új szakember csatlakozott az Adaptive Mediához. A legnagyobb hazai független online sales house értékesítési csapata Csabay Klárával bővült, Korsós Patrik pedig a kampánymenedzser-csoport legújabb tagja.
Az év végi hajrát új ügyfélkapcsolati menedzserrel bővülve kezdte meg az Adaptive Media Sales House értékesítési csapata, akik már a 2014-es évet tervezik.
Novemberben Csabay Klára érkezett a céghez, aki munkáját Szabó Ákos értékesítési és üzletfejlesztési vezető irányításával végzi. Korsós Patrik szeptember óta erősíti az Adaptive Media kampánymenedzser csoportját. Vele együtt így rövid idő alatt két szakemberrel bővült a sales house munkatársainak létszáma.
Csabay Klára
„Hirdető ügyfeleink és ügynökségi partnereink magas szintű kiszolgálása szükségessé teszi, hogy tovább bővítsük erőforrásainkat.” – nyilatkozta Sopov István ügyvezető. „Az új arcok új színeket is hoznak a cég életébe, ezért mindig öröm friss kollégákat üdvözölni a csapatban. Az Adaptive Média erőteljesen működő, folyamatos eredményeket elérő cég, s további sikereket vár 2014-ben is, melyeknek a mostani létszámbővülés elengedhetetlen feltétele.”
Korsós Patrik
Csabay Klára média és kommunikáció szakon végzett a Corvinus Egyetemen, és az Uniomediánál szerzett ügynökségi tapasztalatokat.
Korsós Patrik a Kodolányi János Főiskolán diplomázott, és a DVD Mánia Kft.-től érkezett az Adaptive Mediához.
Kapcsolódó cikkek
- Hátrányos helyzetű gyermekek oktatását segíti az SAP
- Pirosra váltott az Apple logó
- A Xerox a bevételek növelésére összpontosít
- Európa legzöldebb irodája az SAP Hungary
- A Lenovo az LG fölé kerekedett az okostelefon-piacon
- Pr-ügynökséget választott az AGRO.bio Hungary Kft.
- A Samsung a legjobb magyar elektronikus ügyfélkiszolgáló
- Twitter a tőzsdén: az első napon 73%-os növekedés
- Percenként 700 Samsung készülék talál gazdára
- Az SAP partnere lett az AFF Group
Céginfó ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Ötödször is Családbarát Munkahely a Bridgestone
A Bridgestone Tatabánya 2024-ben ismét elnyerte a Családbarát Munkahely címet „Vállalati értékvállalásunk a mindennapokban is jelen van” című pályázatával. A vállalatnál megvalósuló változatos programok és kezdeményezések célja, hogy hozzájáruljanak a kollégák munkahelyi, családi és magánélete közötti egészséges egyensúly megteremtéséhez.