Pirosra váltott az Apple logó
Az AIDS világnapján, december 1-jén minden App Store logó a jól megszokott fehérről piros színűre váltott, amellyel a vállalat célja, hogy felhívják a figyelmet a probléma fontosságára.
Az Apple tegnap, az AIDS világnapján pirosra változtatta logója színét az App Store üzletekben, és egyes helyek még extra lépéseket is tettek annak érdekében, hogy felhívják a figyelmet a globális problémára.
A boltokban kijelzőkön jelentek meg a különféle Apple-eszközök piros színben – Product (RED) verziók –, melyeket meg is lehet vásárolni. Az ezekből származó bevétel egy részét a Global Fundnak adományozza majd az AIDS elleni folyamatos harchoz az afrikai kontinensen. Az Apple már évek óta próbálja felhívni a figyelmet a HIV és az AIDS fontosságára, és a piros termékek sem újkeltűek ebből az alkalomból.
A kezdeményezéshez több világmárka is csatlakozott már a „Vegyél pirosat, ments életet” jelmondattal. A hivatalos oldalon pedig minden vállalat terméke megtalálható piros kivitelben.
Forrás: Übergizmo.com
Kapcsolódó cikkek
- A Windowx 8.1 ráver a Mac OS X 10.9-re
- Hátrányos helyzetű gyermekek oktatását segíti az SAP
- A Xerox a bevételek növelésére összpontosít
- Európa legzöldebb irodája az SAP Hungary
- A Lenovo az LG fölé kerekedett az okostelefon-piacon
- Közzétették az Apple II rendszerének forráskódját
- Pr-ügynökséget választott az AGRO.bio Hungary Kft.
- A Samsung a legjobb magyar elektronikus ügyfélkiszolgáló
- Twitter a tőzsdén: az első napon 73%-os növekedés
- Amerikában az Apple lekörözte a Samsungot
Céginfó ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Ötödször is Családbarát Munkahely a Bridgestone
A Bridgestone Tatabánya 2024-ben ismét elnyerte a Családbarát Munkahely címet „Vállalati értékvállalásunk a mindennapokban is jelen van” című pályázatával. A vállalatnál megvalósuló változatos programok és kezdeményezések célja, hogy hozzájáruljanak a kollégák munkahelyi, családi és magánélete közötti egészséges egyensúly megteremtéséhez.