Újra divat lesz a direkt marketing levél?

forrás: Prím Online, 2013. december 4. 09:34

Telítődik az e-mail, mint kommunikációs csatorna, ezzel együtt pedig ürül a fogyasztók postaládája, és egyre hatékonyabbá válik a hagyományos direkt marketing levél. 

 

Köztudott, hogy évek óta egyre csökkent a postán küldött dm levelek piaca, miután a digitális csatornák, az e-mailben küldött ajánlatok gyorsabbnak, olcsóbbnak és divatosabbnak voltak.

 

Mára az online hírlevél és dm sokat vesztett újdonság erejéből és hatékonyságából, egyre telítődik az e-mail, mint marketing csatorna. A fogyasztók hozzászoktak a kommunikációnak e formájához, ráadásul egyes e-mail szolgáltatók nehezíti az e-dmek és hírlevelek célba juttatását.

 

A postás ritkán csenget, de... 

 

Ezzel párhuzamosan nő viszont a postán érkezett levelek presztízse. A postás ritkán csenget, de akkor fontos levelet hoz. Manapság szinte már csak számlák és áruházi prospektusok érkeznek postai úton, így a címzettek nagyobb arányban olvassák el a ténylegesen megfogható, szépen megtervezett, borítékolt, nyomtatott levelet.

 

Ebben a minimálisra csökkent reklámzajban nő a hagyományos dm levelek hatékonysága. Ezzel a trenddel párhuzamosan jelent meg egy új fejlesztés, amely az e-mail küldéshez hasonlóan egyszerűvé és hatékonnyá teszi a postai levélküldést.

 

Nyomtatás a vevő postaládájába

 

A postai dm eddig többletmunkát okozott a marketingosztályon dolgozóknak: hajtogatni, borítékolni, címezni kellett a küldeményeket, néha több ezret. A beszédes nevű hibridlevél szolgáltatás ezt a folyamatot egyszerűsíti le. Az ötlet nem új: minek kellene kinyomtatni a leveleket és elvinni a postára, ha - némi túlzással – a számítógépről a postaládába is nyomtathatok?

 

A hibridlevél küldéséhez a felhasználó a számítógépén megszerkeszti a levelet, majd elektronikusan elküldi a szolgáltatónak, ahol 24 órán belül kinyomtatásra, borítékolásra és postázásra kerül, így a címzett akár már másnap megkaphatja. Vagyis a hosszadalmas munkafázisokat és a postai sorban állást kiiktatva lehet tömegesen levelet küldeni versenyképes árakon.

 

 

Hazánkban is elérhető a hibridlevél

 

A Nyugat-Európában már évek óta működő ötletet a Hibridlevél Kft. valósította meg Magyarországon elsőként. Minden olyan levél küldésére alkalmas, ahol nem kell eredeti aláírásnak szerepelnie, az egyszerű szövegtől az 600 dpi minőségű nyomtatványig.

 

Már egészen kis mennyiségű levelezéstől hatékonyan használható egy egyszerű online regisztrációval. Főbb felhasználási területei számlák, felszólító levelek, direkt marketing levelek, egyenlegek, értesítések küldése.

 

Azon vállalkozásoknak is segítséget jelent a hibridlevél, amelyek eddig beszállítóval (ügynökséggel, nyomdával, diákszövetkezettel) dolgoztak a postai küldemény létrehozásán. A vállalat vezetője vagy marketingese ugyanis kezében tartja a folyamatot, nincsen többé kiszolgáltatva az alvállalkozók esetleges késedelmének vagy hibáinak. Még a Magyar Postával sem kell szerződést kötni.

 

A rendszer teljesen automatikus, emberi beavatkozás nélkül jutnak el a fájlok a nyomtatókig. Az adatbiztonságot magyarországi adatközpont, optikai kábelkapcsolat és szigorú minőségirányítási rendszerek szavatolják.

 

Az új fejlesztéssel megtakaríthatók a nyomtatásra és postázásra fordított erőforrások, a nyomtatás, borítékolás és postára adás ideje, a papír és a festék költségei. A szolgáltatás kényelmes, gyors és költséghatékony – költsége megegyezik egy postai küldemény árával.

Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI

Copilot for Microsoft 365 már magyarul is

A Microsoft bejelentése szerint 16 újabb nyelvvel gyarapodott azon nyelvek száma, amelyeket a vállalat generatív mesterséges intelligenciára alapuló alkalmazása, a Copilot for Microsoft 365 támogat mind az üzleti, mind pedig az egyéni felhasználók esetében. A magyar is ezek között van.

2024. május 11. 13:43

Ilyen lesz az első, személyzet nélkül is működő magyar bolt

A tervek szerint már idén nyáron elindulnak az első távfelügyelt boltok Magyarországon. A technológia révén a hagyományos üzletek átalakítást követően személyzet jelenléte nélkül is nyitva tarthatnak, akár 24/7-es üzemmódban. 

2024. május 11. 12:01

A régiós pénzügyi vezetők harmada már teszteli a generatív AI megoldásokat

Közép-Európában már minden harmadik szervezetnek közvetlen tapasztalata van a generatív mesterséges intelligenciával, és mindössze a vállalatok négy százaléka várja passzívan, hogy a versenytársak tegyék meg az első lépést. A régióban négyből három pénzügyi vezető (73%) véli úgy, hogy az AI fontos a vállalatuk stratégiája szempontjából. A Deloitte legfrissebb CFO felmérése szerint a megkérdezett pénzügyi vezetők fele költségcsökkentést vár a mesterséges intelligencia bevezetésétől. 

2024. május 11. 10:22

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Továbbra is Christian Klein az SAP első embere

2024. május 7. 13:17

Magyar siker: Nemzetközi díjat nyert a TIME magazintól a nyelvtanuló-applikáció

2024. május 3. 19:59

Megvannak 2024 legvonzóbb hazai munkaadói

2024. április 29. 11:38

Ingyenes digitális platform segít a tanároknak és diákoknak az érettségire való felkészülésben

2024. április 20. 11:36