Ezentúl saját Street View élményeinket is megalkothatjuk
A Google egy új lehetőséget vezetett be, amellyel bárki létrehozhatja saját utcanézetét. A kitétel mindössze annyi, hogy a képek digitális fényképezővel vagy a Google Photo Sphere technológiával készüljenek.
A Google ezentúl lehetőséget biztosít arra, hogy bárki gazdagítsa a Street View tárházát, és saját élményeit megossza másokkal is virtuálisan. Evan Rapoport, a Google Maps & Photo Spheres termékmenedzsere elmondta, hogy a fotók a Google View szolgáltatásán keresztül tölthetők fel.
A kitétel csupán annyi, hogy panoráma képek legyenek, vagyis olyan digitálius fényképezővel kell a képeket elkészíteni, amely támogatja a panorámafotózást. Emellett telefonnal is készíthetők képek, a Photo Sphere funkcióval, amely Android telefonokra érhető el. Miután feltöltöttük, csak a térképhez kell rendelni.
A vállalat ezzel kapcsolatos blogbejegyzésében úgy nyilatkozott, hogy izgatottan várják, hogy lássák a különböző Street View tapasztalatokat. Ez szerintük a fotósok számára is egy jó lehetőség arra, hogy egy adott hely sokszínűségét minél jobban szemléltessék.
Forrás: BBC.co.uk
Kapcsolódó cikkek
- A Google Street View már gesztusokkal is irányítható
- Egy fukusimai kísértetváros a Google Street View-en
- Levelezési és naptáradatainkat is menthetjük a Google Takeouttal
- Mesterjelszavas védelem Chrome-ra Windowson is
- Google robotok lehetnek az Amazon drónok vetélytársai?
- YouTube: nem tökéletes az új kommentrendszer
- Állomások képei a Google térképén
- Velencét is bebarangolhatjuk a Street View-val
- A CERN is beengedte Street View Kameráit
- Hamarosan a Machu Picchut is feltérképezheti a Street View
E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A SteelSeries bemutatja a fehér színű Arctis Nova Pro sorozatot
A SteelSeries, a gaming kategóriában legtöbbet díjazott Arctis audiótermékek megalkotója, az eredeti esport márka, amely egyesíti a gaminget a kultúrával, ma bemutatta a díjnyertes Arctis Nova Pro sorozatú headset vadonatúj fehér változatát.
Cégmarketing trendek – 2024. Legyünk jelen egyszerre mindenhol!
Legyünk ott mindenhol! Ez a jelszava mostanában a cégeknek. Mindenütt látszódni, hallatszódni kell, hogy a nagy kommunikációs zajban észrevegyenek. A PP Konferenciaközpont és a BKIK „Cégmarketing trendek – 2024 Legyünk jelen egyszerre mindenhol!” című, május 30-án megrendezendő hibrid konferenciájának előadói választ adnak arra, hogy hogyan juttassuk el üzeneteinket a vevőinknek a rendkívül felpörgetett, zajos online és offline térben 2024-ben.
Elkészült az egyedülálló hazai AI-kutatás
A mesterséges intelligencia térnyerése egyaránt kelt izgalmat és aggodalmat a cégvezetők körében. Vajon mekkora tudással rendelkeznek a mindent elsöprő technológiával kapcsolatban? Elkészült Magyarország átfogó AI&Leadership kutatása, hogy hiteles- és valós képet kapjanak egymásról is a vállalatirányítók.
Együttműködési megállapodást kötött a magyar kormány, a Yettel és a CETIN
A magyarországi digitalizáció fejlesztését szolgáló együttműködést közös nyilatkozatban erősítette meg a kormány, a Yettel Magyarország Zrt. és a távközlési infrastruktúraszolgáltató CETIN Hungary Zrt. A megállapodásban foglaltak szerint a vállalatok 2024-2028 között legalább 72 milliárd forint értékű mobil hálózatfejlesztési beruházást hajtanak végre.
Megérkeztek a HMD legújabb nyomógombos telefonjai
Ínycsiklandó tech csemegével készült a Human Mobile Devices (HMD), a vállalat ugyanis épp most mutatta be legújabb kreációját, egy különleges klasszikus telefonokból álló válogatást a Nokia 215 4G, a Nokia 225 4G és a Nokia 235 4G készülékekből. A három kis nyomógombos csoda a szivárvány színeiben érkezik, 23 990 Ft fogyasztó árról indulva.