OneDrive névre vált a SkyDrive

Czipperer Dia, 2014. január 28. 12:13

A Microsoft átnevezi felhőtárhely-szolgáltatását, mely a jövőben a OneDrive névre hallgat majd. A változás egy védjegyvita eredménye, amelyben az ellenfél győzedelmeskedett.

A Microsoft és a British Sky Broadcasting Group között zajlott az a „Sky” név körül zajló védjegy vita, melyben a Microsoft maradt alul. A vállalat ezért kénytelen volt felhőtárhely-megoldását átnevezni. A korábban SkyDrive nevet viselő, 2007-ben indult szolgáltatás ezentúl OneDrive névre hallgat.

 

A lépést a vállalat blogposztban is megerősítette. Itt azt is megmagyarázzák, miért döntöttek éppen a OneDrive (egy meghajtó) név mellett. Az ok Ryan Gavin szerint, aki a fogyasztói alkalmazások és szolgáltatások általános menedzsere, hogy bár az emberek számos eszközt használnak életük során, mégis szeretnének mindent egy helyen tárolni: fényképeket, videókat, adatokat stb. Erre nyújt megoldást a OneDrive, mely találóan már nevében hordozza funkcionalitását.

 

A névváltoztatás nem érinti a felhasználók adatait, az új név alatt megtalálnak mindent. A SkyDrive.com oldal még mindig aktív, de a Microsoft már létrehozott egy előnézeti oldalt, ahol a felhasználók megtekinthetik, hogyan is fog kinézni az új felület. A hivatalos blogot már át is nevezték, és új dizájnt is kapott.

 

 

Forrás: Techspot.com

Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI

Stratégiai összefogás az AWS és a Deloitte közt

Több éves, átfogó, stratégiai együttműködésbe kezdett a világ legnagyobb vezetési tanácsadó cége, a Deloitte, valamint a világ legnagyobb nyilvános felhőszolgáltatója, az Amazon Web Services (AWS). A kooperációjuk célja, hogy felgyorsítsák a vállalatok digitális transzformációját, az üzleti műveleteik felhőbe terelésével felkészítsék őket az egyre élesedő versenyre, valamint maximalizálják számukra a felhőalapú technológia üzleti előnyeit. 

2024. május 2. 16:07

Cégmarketing trendek – 2024. Legyünk jelen egyszerre mindenhol!

Legyünk ott mindenhol! Ez a jelszava mostanában a cégeknek. Mindenütt látszódni, hallatszódni kell, hogy a nagy kommunikációs zajban észrevegyenek. A PP Konferenciaközpont és a BKIK „Cégmarketing trendek – 2024 Legyünk jelen egyszerre mindenhol!” című, május 30-án megrendezendő hibrid konferenciájának előadói választ adnak arra, hogy hogyan juttassuk el üzeneteinket a vevőinknek a rendkívül felpörgetett, zajos online és offline térben 2024-ben.

2024. május 2. 12:59

Elkészült az egyedülálló hazai AI-kutatás

A mesterséges intelligencia térnyerése egyaránt kelt izgalmat és aggodalmat a cégvezetők körében. Vajon mekkora tudással rendelkeznek a mindent elsöprő technológiával kapcsolatban? Elkészült Magyarország átfogó AI&Leadership kutatása, hogy hiteles- és valós képet kapjanak egymásról is a vállalatirányítók.

2024. május 2. 11:36

Együttműködési megállapodást kötött a magyar kormány, a Yettel és a CETIN

A magyarországi digitalizáció fejlesztését szolgáló együttműködést közös nyilatkozatban erősítette meg a kormány, a Yettel Magyarország Zrt. és a távközlési infrastruktúraszolgáltató CETIN Hungary Zrt. A megállapodásban foglaltak szerint a vállalatok 2024-2028 között legalább 72 milliárd forint értékű mobil hálózatfejlesztési beruházást hajtanak végre.

2024. május 2. 09:55

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Megvannak 2024 legvonzóbb hazai munkaadói

2024. április 29. 11:38

Ingyenes digitális platform segít a tanároknak és diákoknak az érettségire való felkészülésben

2024. április 20. 11:36

Itt a világ első, Swarovski kristályba ágyazott autós kijelzője

2024. április 10. 14:55

A csevegőprogramokat vizsgálta az NMHH

2024. április 2. 13:14