Három konferencia egy helyen, egy időben
Együtt a Mobile Hungary, a Keresőmarketing nap és az Evolution
Idén is lesz Evolution konferencia, amelyet együtt rendeznek meg a Mobile Hungaryvel és a Keresőmarketing nappal. Az Evolution március 12-én lesz, a Mobile Hungary és Keresőmarketingnap pedig március 13-án.
Korábban már beszámoltunk róla, hogy 2014. március 12-13-án Budapesten, a Hotel Heliában rendezik meg a három konferenciát együtt: a Mobile Hungaryt, a Keresőmarketing napot és az Evolutiont. Még lehet jelentkezni: napos és kétnapos jegyek is válthatók.
A három eltérő formátumú rendezvényen az elmúlt évek tapasztalatai alapján együttesen várhatóan több mint 600 szakember vesz részt a hazai reklámszakma, ügynökségi piac, infokommunikációs terület, hirdetők, a mobil távközlés, az alkalmazás-fejlesztés, a digitális média és az IT területéről.
Az egymáshoz mind az előadók körét, mind a tematikát tekintve lazán kapcsolódó konferenciákon – rövid nemzetközi kitekintés mellett - kifejezettem a magyar piac sajátosságaira reflektáló előadások, esettanulmányok és fórumbeszélgetések hangoznak majd el. A műhelyfoglalkozásokon – ahogy a szünetekben és az esti fogadáson is – az érintett szakmák maghatározó hazai szereplőivel lehet beszélgetésbe elegyedni és/vagy vitába szállni.
A szekciókról és a programokról az Evolution és a Mobile Hungary oldalán lehet tájékozódni.
Kapcsolódó cikkek
- Google Glass és Galaxy S5 az Okostelefon Akadémián
- Nekimennek az adathegynek a netes csúcstalálkozón
- Davosban tanácskoznak a világ vezető kommunikációs szakemberei márciusban
- Smartmobil 2014 konferencia Magyarország innovációs potenciáljáról
- Hanyagság nélkül nem lenne kiberbűnözés
- Marketing eszközök arzenálja
- Fókuszban az online pénztárgépek biztonsági megoldásai
- Nemzetközi innováció-menedzsment konferencia Budapesten
- Médiakonferencia – vita a szabályozás kihívásairól
- Élőben közvetítik a Lean Startup Conference-t
E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.
Izgalmas versenyek a T-esport Bajnokságon
Százezer euró – ennyi volt az összdíjazása a Deutsche Telekom hétvégén lezárult e-sport bajnokságának, a T-esport Bajnokságnak. Az online eseményeken és a Budapesten, a Telekom PlayIT Show keretében megrendezett döntőben a legjobb Counter-Strike 2, League of Legends, Brawl Stars és EA Sports FC 24 játékosok mérték össze a tudásukat, köztük két magyar versenyző is.
Újabb kutatás cáfolja az AI-félelmeket
A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.