Nekimennek az adathegynek a netes csúcstalálkozón
Fókuszban a keresés és a like-olás is
A média és az internet nagyágyúi térképezik fel a magyar piac jelenlegi és jövőbeni helyzetét a március közepére kitűzött konferenciasorozaton. Választ adnak a legaktuálisabb közösségi médiás, kereső- és mobilmarketinges kérdésekre, problémákra, valamint megvitatják, mi legyen, az IT-ipar által termel irdatlan adatvagyonnal.
„Ha jól csinálom, beszélnek rólam”, „Nincs többet online videó”, „Minden like egyenlő”, „A ló másik oldala”, „Van mit tanulni a fiataloktól”, „Húspiac, fejvadászat és álláskeresés” – néhány előadás címe, amelyek a digitális és reklámszakma nagyszabású tavaszi rendezvényének „Az Evolution – az online evolúció napja” című konferenciasorozat menetrendjében szerepelnek.
A március 12-13-ára kitűzött kétnapos, a budapesti Hotel Danubius Hélia szállodában tartandó rendezvényen többek között a keresőmarketingről, a mobilos marketingmegoldásokról, a hagyományos és új médiatartalmak jelenéről és jövőjéről tartanak előadásokat.
Csermely Ákos, a rendezvényt szervező – az Internet Hungary és a Média Hungary házigazdájaként ismert – Média Hungária Kft. vezetője közölte: lényegében három, de egy helyen megrendezett konferenciáról van szó, amelyen a magyar média- és online-piac nagyágyúi is jelen lesznek.„Uj Péter, a 444.hu főszerkesztője, Baló György tévés riporter mellett olyan nagy cégek magyarországi szakértői, vezetői is benne vannak a szereposztásban, mint a Google, a Microsoft, a Magyar Telekom, Kirowski” – tette hozzá.
Mi lesz az adatvagyonnal?
A rendezvényen az említettek mellett olyan fontos kérdésekre is választ keresnek a résztvevők, mint az információtechnológiai szakzsargonban Big Dataként emlegetett adatvagyon kezelése, hasznosítása. A mai világban ugyanis hatalmas adatállomány termelődik napról napra, az okostelefonok térnyerésével pedig még komolyabb bővülésről beszélhetünk.
A folyamatból adódó problémát az üzleti világ is felismerte. Sőt, a döntéshozók ma már tisztában vannak azzal, hogy a felhalmozódó adathegyben lévő információk megfelelő kezelése, strukturálása nagyon komoly értéket jelent. A téma időszerűségét az is jelzi, hogy számos felmérésből, köztük a technológiai szektor egyik óriása, a Cisco egy tavalyi kutatásából az derül ki, hogy a Big Data a következő évek egyik legfontosabb szegmense lesz az IT-iparnak, méret pedig dollármilliárdokban mérhető világszerte.
Kapcsolódó cikkek
- Az egész világon elérhető ingyenes internetet tervez egy amerikai szervezet
- Marketing eszközök arzenálja
- Médiakonferencia – vita a szabályozás kihívásairól
- Média Korrektúra - Karas: a digitális univerzum új gondolkodásmódot kíván
- Így lesz ügyfél a hirdetésből
- Digital Hack - Trendek és tanulságok
- A digitális média kihívásait tekinti át a 47 tagállam
- Digital Hack: Minden, ami új és digitális a marketingben
- Megjelent a Google Media Tools
- Digital Hack néven Országos Marketing Konferenciát rendeznek
Prim.hu - Kiemelt hír ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Az LG ismét a TOP 100 márka között
Az LG Electronics (LG) jelentős előrelépést tett a globális piacon innovatív márkastratégiájával, ennek köszönheti, hogy ismét a legkiemelkedőbb globális márkák között szerepelhet.
Megalakult az ITMP Patrónus Konzorcium az informatikai képzés jövőjéért
Megalakult az ITMP Patrónus konzorcium, egy új, példaértékű és az egész országra kiterjedő együttműködés az informatikaoktatás fejlesztése és modernizálása érdekében. Ingyenes képzést és mentorálást kapnak azok a pedagógusok, akik részt vesznek a konzorcium által támogatott képzési programban. A kezdeményezés közel háromezer informatika szakos tanárnak segít felkészülni a technológiai változásokra, amelyek gyökeresen és gyors ütemben alakítják át a munkavégzést és az oktatást.
Egyre több vállalat válik kibertámadások célpontjává
Október az Európai Kiberbiztonsági Hónap (ECSM), amelyet 2012 óta az Európai Unió Hálózatbiztonsági Ügynöksége (ENISA) szervez, és 2016-tól Magyarország is részt vesz benne. A kampány célja, hogy egy hónapon át fokozza a cégek kiberbiztonsági tudatosságát, és felhívja a figyelmet az online térben leselkedő veszélyekre.
Novák Pétert választották meg az MRSZ elnökének
A Magyar Reklámszövetség tisztújító közgyűlése Novák Pétert szavazta meg az egyesület elnökének az elkövetkezendő hároméves ciklusra. Novák Péter 6 év után váltja az elnöki székben Gulyás Jánost, a Wavemaker Hungary vezérigazgatóját. A Premier Kultcaféban tartott közgyűlésen a Reklámszövetség tagsága megválasztotta a 24 tagú Elnökségének tagjait, valamint a Felügyelő Bizottság 3 tagját is. Az MRSZ három alelnöki* székét a hirdetők delegáltjaként Mérő Ádám, a média szektor képviseletében Vidus Gabriella és a szolgáltató szektorban Gulyás János foglalhatja el a következő időszakban. A közgyűlés kezdetekor a Reklámszövetségben való tisztségviselői munkáktól közel 20 év után búcsúzó Hivatal Pétert a Reklámszövetség korábbi elnöksége a MRSZ Tiszteletbeli Örökös Tag kitüntetéssel jutalmazta.
Új elnököt választott az Ecommerce Hungary
Az Ecommerce Hungary Egyesület elnökének, Dr. Bőgel Györgynek, elnöki mandátuma 2024. szeptember 30-án lejárt, ezért az egyesület küldöttgyűlésének új elnököt kellett választania.