Mobil interneten felügyeli felvonóit a finn KONE
A Vodafone mobil távközlési konszern M2M mobil adatátviteli platformját választotta a finn KONE felvonógyártó és épületgépészeti vállalat berendezései távfelügyeletének ellátására - közölte a mobiltársaság.
A Vodafone M2M (machine to machine - gépek közötti kommunikáció) platformja valós idejű mobil adatátviteli kapcsolatot bonyolít le különféle szenzorok, gépi berendezések és az irányító központok között: a KONE minden egyes felvonó egységébe beépített adat SIM-kártya a mobil távközlési hálózaton továbbítja az egység aktuális műszaki paramétereit a KONE irányító központjába, ahol az adatok elemzése és kiértékelése történik. Így a KONE egyetlen rendszerben, központilag lesz képes ellátni berendezéseinek globális felügyeletét ahelyett, hogy országonkénti partneri együttműködésekre kellene hagyatkoznia.
A finn KONE több mint 43 ezer alkalmazottjával a világ egyik legnagyobb felvonó gyártó és üzemeltető vállalata, tavaly 6,9 milliárd euró értékesítési árbevételre tett szert.
Kapcsolódó cikkek
- Új szolgáltatásokkal bővült a MobilKincstár
- NMHH: a fogyasztók és az iparági szereplők érdeke is fontos a roamingdíjak szabályozásánál
- Galaxy S5 a Vodafone-nál
- Az Aldi is beléphet a diszkont mobilszolgáltatók közé Magyarországon
- Nem lesz több BlackBerry az amerikai T-Mobile-nál
- Az Európai Parlament megszavazta a roamingdíjak eltörlését
- Vodafone üzlet nyílt a Liszt Ferenc Nemzetközi Repülőtéren
- Miskolcon bővít a Vodafone
- Az LG L Seriesv II készülékei is megkapják a KNOCKon funkciót
- Mindhárom mobilszolgáltató internetszolgáltatása elérhető lesz a 4-es metrón
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.
Újabb kutatás cáfolja az AI-félelmeket
A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.
A Mikulás sem egyedül dolgozik, a cégednek sem kell
Egyre több vásárló igyekszik elkerülni a december végi vásárlási dömpinget, így az online megrendelések száma a karácsonyt megelőző hónapokban akár az éves átlag többszörösére is ugorhat. Az áruházak számára ilyenkor kiemelten fontos a forgalom maximalizálása, de a megugró ügyfélszolgálati igények kielégítése és a zökkenőmentes kiszolgálás biztosítása komoly kihívásokat jelent.