A Nokia felfüggeszti a Lumia 2520 európai értékesítését
Áramütést okozhat a töltő
A Nokia tegnap bejelentette, hogy felfüggeszti Lumia 2520 táblagépeinek értékesítését több európai országban, ahol kaphatók a modellek, mert gondok akadtak a készülék töltőjével.
A vállalat tavaly, a Nokia Worldön, Dubaiban bemutatkozott táblagépének, a Lumia 2520-nak gondok akadtak AC-300-as töltőjével, ezért a finn gyártó úgy döntött, felfüggeszti a készülék értékesítését több európai országban is: Ausztriában, Dániában, Finnországban, Németországban, Oroszországban, Svájcban és az Egyesült Királyságban.
A Nokia elmondása szerint nagyjából 30 ezer készülék érintett a probléma kapcsán, beleértve azt a 600 hálózati töltőt is, amelyet az USA-ban értékesítettek. Ahogy kifejtették, a töltő műanyag fedele számos esetben meglazulhat és leválhat, így a belső alkatrészek könnyen áramütést okozhatnak. A felfüggesztés azonban nem terjed ki az USA-ban eladott darabokra, csak kifejezetten a töltőkre, ugyanis ezeket ott külön lehet megvásárolni.
Eddig személyi sérülés nem történt, ám a vállalat figyelmezteti a felhasználókat, hogy ne használják a töltőt a vállalat további utasításáig. Ám ez egyúttal azt is jelenti, hogy magát a táblagépet sem tudják használni, ugyanis a készülék töltéséhez szükség van erre a speciális töltőre.
A Nokia arról sem beszélt, mikor lesznek elérhetők megfelelő minőségű töltők az egyes modellekhez, melyeket természetesen ingyen kicserélnek. A töltőket egyébként nem a Nokia gyártotta a modellekhez, hanem egy külső vállalat munkája.
Akinek AC-300-as típusú töltője van (ezt kifejezetten a Nokia Lumia 2520-hoz tervezték), és szeretne több információt megtudni, azt kérik, hogy az alábbi oldalon vegye fel a vállalattal a kapcsolatot.
Forrás: Techspot.com
Kapcsolódó cikkek
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Rébuszok helyett kézzelfogható megoldások a NIS2 fejtörőhöz
Nagy érdeklődés övezte a Gábor Dénes Egyetem NIS2 konferenciáját. Ennek egyik oka a téma aktualitása, hiszen a kiberbiztonság szavatolása kötelező törvényi előírás az érintett vállalatok részére. A másik ok, hogy kevés az egész folyamatot átfogó és bemutató esemény, amely nemcsak a NIS2 irányelvben meghatározott jogszabályi előírásokat mutatja be és értelmezi, hanem kézzelfogható, gyakorlati megoldásokat is kínál a vállalatok részére.
A vihart, a hőséget és a jegesedést is jelzik az E.ON új meteorológiai állomásai
Az áramhálózatok fokozottan kitettek a viharos erejű szél, a tartós hőség és a jegesedés negatív hatásainak. Az E.ON Hungária Csoport célja, hogy időjárástól függetlenül biztosítson zavartalan áramellátást ügyfelei számára, ehhez pedig szükség van részletes időjárási adatokra, hogy a cég a veszélyhelyzetekre időben fel tudjon készülni.
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.