Conchita Wurst a közösségi médiát is megnyerte magának
Kétségtelen hogy Conchita Wurst Eurovíziós szereplése már akkor is emlékezetes lett volna, ha nem ő nyeri idén a fesztivált. Emellett a győzelem mellett viszont sikerült leigáznia szinte az összes közösségi média csatornát a fesztiválon való megjelenése óta.
Az idei Eurovíziós DalFesztivált Ausztria nyerte Conchita Wurst produkciójával. Azóta is közsszájon forog a téma, ugyanis az előadó külsejét sokan kétes érzelmekkel fogadták. A kérdés az, vajon hogyan vált egy tökéletesen felépített produkció és maga a termék (Conchita Wurst) szinte mindannyiunk beszédtémájává az elmúlt napokban?
A szálak messzebről indulnak, hiszen már az elődöntő után kezdte felfedezni magának az internetes társadalom a bizarr külsejű előadót, így egymás után jelentek meg az ötletesebbnél ötletesebb mémek. Ezek száma pedig a szombati döntő után robbanásszerűen megnőtt, és azóta újabbak is napvilágra kerültek, emyelek folyamatosan árasztják el az emberek üzenőfalát.
Ezzel együtt nőtt Conchita Facebook rajongóinak száma is, 13 ezer főről (jelen pillanatban) közel 580 ezer főre. Persze a kommentelőktől itt is kap hideget-meleget és úgy tűnik hogy egy-egy poszt moderálására már kapacitás sem marad.
Twitteren több mint 85 ezer követője van az előadőnak, akinek a világ minden részéről gratulálnak ezen a csatornán is. Az Instagramon jelenleg több mint 53 ezer követője van, bár a legutolsó fotóját közel 3 hete posztolta. Az Eurovízión előadott produkciójának hivatalos videóját a YouTube-on május 8. óta több mint 10 milliószor nézték meg. További két különösen népszerű videó is fenn van a produkcióról, az egyiket több mint 5 millióan, a másikat 7 millióan láttak eddig (és ez csak a top 3).
Az emlékezetes produkció és előadója valószínűleg még sokáig beszédtéma lesz. Mindez a közösségi csatornák nélkül aligha juthatott volna el ilyen gyorsan, ilyen sok emberhez úgy, hogy talán csak töredékük látta magát a produkciót.
Szerző: Forgács Mariann, Be Social / Prím Online; Kép: expresspress.co
Kapcsolódó cikkek
- A közösségi média hálójában
- KKV Akadémia – a közösségi oldalak használatának fortélyai
- A hűtlenkedők fele a közösségi oldalakon lép kapcsolatba kedvesével
- USA: Titkos közösségi hálóval Kuba ellen
- Újra lehet YouTube Törökországban
- Közösségi médiamutatók hazánkban
- YaTube – YouTube kihívón dolgozik a Yahoo?
- A magyarok többsége szerint a kütyük és a közösségi média ártalmas lehet a párkapcsolatra
- Gyermekbarát YouTube fejlesztésén dolgozik a Google
- A Facebook átalakítja az oldalak megjelenését
E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI
AI fotogrammetriával bővült az Artec Studio 19
A professzionális 3D szkenner megoldásokat gyártó Artec 3D bemutatta az Artec Studio, átfogó 3D szkennelő, adatfeldolgozó, reverse engineering és minőségellenőrzési célszoftver legújabb verzióját. Az AS19-et többek között széleskörű szkenner-integrációval, nagyobb teljesítménnyel és mesterséges intelligencia alapú fotogrammetriával fejlesztették, hogy még jobban megfeleljen a különböző iparágakból érkező szakemberek igényeinek. A szoftver egyik legizgalmasabb újítása, hogy már nemcsak 3D szkenek, de fényképek és videófelvételek alapján is képes 3D modellek létrehozására.
HMD: A szülők fele szerint megváltozott a gyerekük személyisége a telefonhasználattól
A HMD friss kutatásai szerint az okostelefonok negatívan hatnak a fiatalokra. A szülők háromnegyede aggódik a telefonhasználat miatt, és több mint fele úgy érzi, túl korán vásárolt okostelefont a gyerekének. A fiatalok harmada megerősítette, hogy valóban hajlamosabb a szorongásra, amióta telefont használ, de azt is bevallották, hogy túl sok időt töltenek a közösségi médiában.
Ezekből a nyomtatókból 100 millió darabot adott el az Epson
A Seiko Epson Corporation (TSE: 6724, „Epson”) 2010 októberében indította útjára első nagy kapacitású tintatartályos tintasugaras nyomtatóját Indonéziában. 2024-re ezeket a nyomtatókat mintegy 170 országban és régióban értékesítették. Az Epson nagy kapacitású tintatartályos nyomtatóinak összesített globális értékesítése mára meghaladta a 100 millió darabot.
Ötödször is Családbarát Munkahely a Bridgestone
A Bridgestone Tatabánya 2024-ben ismét elnyerte a Családbarát Munkahely címet „Vállalati értékvállalásunk a mindennapokban is jelen van” című pályázatával. A vállalatnál megvalósuló változatos programok és kezdeményezések célja, hogy hozzájáruljanak a kollégák munkahelyi, családi és magánélete közötti egészséges egyensúly megteremtéséhez.