Már PayPallal is lehet fizetni a Google Play Áruházban
A Google online áruházában végre lehetőségünk van használni PayPal fiókunkat a fizetéshez, feltéve, ha a 12 ország valamelyikében élünk, ahol már támogatott ez a megoldás.
A Google végre észrevette, hogy az alkalmazásokat, filmeket, zenéket kínáló Play Áruház látogatóinak nem feltétlenül elegendő, hogy a bankkártyájukkal, vagy – amennyiben a szolgáltató támogatja – a telefonszámlájuk terhére vásárolhatnak, hanem szívesen használnák PayPal egyenlegüket a számla kiegyenlítéséhez. Ennek fényében a múlt hét végén megjelent a Play Áruházban a PayPallel való fizetés támogatása, amit a fenti tartalmak és az alkalmazások mellett az alkalmazáson belüli fizetésre is lehet használni.
Üröm az örömben, hogy a szolgáltatás egyelőre csak 12 országban érhető el, és Magyarország nincs közöttük. Első körben Németország, az Egyesült Államok, Kanada, Ausztria, Belgium, Finnország, Franciaország, Írország, Olaszország, Hollandia, Spanyolország és az Egyesült Királyság felhasználói élvezhetik az új lehetőséget.
A Google egyébként lassan, de biztosan egyre több régióban elérhetővé teszi szolgáltatásait. A paypales fizetésen túl a Google Play ajándékkártyák is elstartoltak 13 országban, továbbá szolgáltatói megállapodások is születtek több helyen, hogy a felhasználók kényelmesen fizethessenek az online piactéren.
[Forrás: IntoMobile]
Kapcsolódó cikkek
- A Google a Rubik-kocka előtt tiszteleg
- Több mint 1 milliárd alkalommal telepítették a Gmail Android verzióját
- Mit tartogat a Google Shopping doboz a hazai e-kereskedelmi piac számára?
- Az online vásárlások növekedésére számít a Paypal
- Az Oracle nyert a Google-lel szemben
- A kaméleon a Google felhőjébe költözött
- Internetkapcsolat nélkül is használhatók a Google Now kártyák
- Mindössze 80 dollár a Google Glass anyagára
- Mihez kezd az agresszív sofőr a Google vezető nélküli autóival?
- Újra járja az országot a Street View
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.
Újabb kutatás cáfolja az AI-félelmeket
A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.
A Mikulás sem egyedül dolgozik, a cégednek sem kell
Egyre több vásárló igyekszik elkerülni a december végi vásárlási dömpinget, így az online megrendelések száma a karácsonyt megelőző hónapokban akár az éves átlag többszörösére is ugorhat. Az áruházak számára ilyenkor kiemelten fontos a forgalom maximalizálása, de a megugró ügyfélszolgálati igények kielégítése és a zökkenőmentes kiszolgálás biztosítása komoly kihívásokat jelent.