Már 71 nyelven érhető el a Gmail
13 nyelvvel bővítette a Google Gmail levelezőrendszerét, így már 71 különböző nyelven érhető el a szolgáltatás.
A Google hétfőn jelentette be, hogy további nyelvekkel bővült a Gmail. Összesen 13 további nyelven érhető el a szolgáltatás. Az új opciók a kevésbé ismert nyelvek közé tartoznak. Ezek a következők: afrikaans (búr), azeri, kínai (Hong Kong), francia (kanadai), galíciai, grúz, khmer, laoszi, mongol, nepáli, szingaléz és zulu. Ezzel immáron a világ internetpopulációja által használt nyelvek 94%-át sikerült lefedni.
A felhasználók ezentúl összesen 71 különféle nyelvre válthatnak át – beleértve a fentebb említetteket –, függetlenül attól, hol laknak. A nyelvváltáshoz a „Beállítások” alatt az „Általános” fülre kattintva jelennek meg a különféle lehetőséget. Ha olyan nyelvet választunk, ahol jobbról balra írnak, ne felejtsük el ezt engedélyezni, ugyanis alapértelmezetten ki van kapcsolva ez az opció.
A Google blogbejegyzésében azt is kiemelte, hogy szorosan együttműködnek nyelvészekkel, annak érdekében, hogy meggyőződjenek arról, hogy az új nyelvek hangjai és stílusa valóban pontos képet tükröznek-e. Számos nyelv esetében ugyanis csak minimális eltérések tapasztalhatók.
Forrás: Mashable.com
Kapcsolódó cikkek
- Száműzi a Google a felnőtt tartalmakat
- Múzeumokban selfie-ztek a Street View kamerái
- Több mint 1 milliárd alkalommal telepítették a Gmail Android verzióját
- 10 éves a Gmail
- Titkosítja leveleinket a Gmail
- Megszabadulhatunk a promóciós e-mailektől a Gmailben
- Levelezési és naptáradatainkat is menthetjük a Google Takeouttal
- Megújult a Gmail iOS alkalmazása
- Áttekinthetőbbé vált a Gmail
- Elhárították a hibát a Gmailben
E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.
Izgalmas versenyek a T-esport Bajnokságon
Százezer euró – ennyi volt az összdíjazása a Deutsche Telekom hétvégén lezárult e-sport bajnokságának, a T-esport Bajnokságnak. Az online eseményeken és a Budapesten, a Telekom PlayIT Show keretében megrendezett döntőben a legjobb Counter-Strike 2, League of Legends, Brawl Stars és EA Sports FC 24 játékosok mérték össze a tudásukat, köztük két magyar versenyző is.
Újabb kutatás cáfolja az AI-félelmeket
A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.