Töretlenül növekszik a navigációs megoldásokat kínáló NNG
Magabiztos fejlődésről számolnak be az NNG Kft. pénzügyi mutatói: az iGO Navigáció budapesti székhelyű fejlesztője a 2013-as évben 46 százalékkal növelte bevételeit az előző évhez képest. A szám annak tudatában különösen figyelemreméltó, hogy a cég forgalma szinte teljes mértékben a szoftverek licencdíjából származik.
Az Opten cégadatbázis adatai szerint az NNG árbevétele még a jól teljesítő IT-szektor cégeinek átlagos eredményénél is 40 százalékkal magasabb.
A kiemelkedő növekedés hátterében a cég „Navigáció mindenkinek” stratégiája áll, melynek lényege, hogy a prémium mellett az alacsonyabb kategóriájú járművekbe is megfizethető navigációs megoldásokat kínál, globális szinten. Az iparági szereplők körében ez a megközelítés eleinte meglepetést keltett, de idén a pénzügyi eredmények mellett egy rangos díj is visszaigazolta a víziót. Az NNG stratégiáját 17 000 induló vállalat közül Európa legjobbjának szavazta meg a European Business Awards befolyásos üzleti döntéshozókból álló zsűrije.
Kapcsolódó cikkek
- Ismét nyereséges a Panasonic
- Sikeres exit után portfolióbővítés a Nextentnél
- Dell régiós elnök: sok lehetőség van Magyarországon
- A Pactera Magyarországon nyitja meg globális fejlesztési központját
- Toborzó kampánnyal keres munkatársakat az IT-Services Hungary Kft.
- Közel 2 milliárd forintos tőkeemelés a BalaBitnél
- Kürt: Kockázat nélkül nem lehet az élvonalban lenni
- Ázsiában és Dél-Amerikában terjeszkedik a Graphisoft
- Fúzióra készül a Sprint és a T-Mobil US az amerikai telekommunikációs piacon
- A biztosítási szférában terjeszkedik tovább a Xerox