A Yahoo megvette a Flurryt
A Re/Code számolt be arról, hogy a Yahoo felvásárolta a mobilalkalmazás analitikával foglalkozó Flurryt. Ez a több száz millió dolláros üzlet segít majd a vállalatnak fellendíteni a mobilhirdetési stratégiáját.
A Flurry Analytics a Yahoo kezébe került. A lépéssel a vállalat célja, hogy az okostelefonokból származó hirdetési bevételeket növeljék.
A vállalat több száz milliárd dollárt fizet a mobilapplikációkkal és személyre szabott mobilhirdetésekkel foglalkozó, 2005-ben alapított cégért. Egyelőre a pontos összeget nem tudni, a BBC viszont arról ír, hogy az ár feltehetően 200 és 300 millió dollár között mozog.
A Yahoo 2012-ben vásárolta fel a Tumblrt, azóta ez a vállalat legnagyobb beruházása. A hír néhány nappal azután röppent csak fel, hogy bejelentették, hogy a profit 18%-kal visszaesett az elmúlt három hónapban – júniusig bezárólag.
A csökkenés annak köszönhető, hogy drasztikusan visszaestek a hirdetések: a második negyedévben 8%-os volt a zuhanás. A mobilhirdetések terén viszont jól muzsikál a vállalat. A tavalyi évhez képest 100%-kal nőtt az ebből származó bevétel, ezt szeretnénk tovább növelni. A két cég hétfőn arról beszélt, hogy az összefogással képesek lesznek jobban az ügyfelek érdekeit szolgálni és fokozni a mobilbevételeket is.
Forrás: TheNextWeb.com, BBC.co.uk
Kapcsolódó cikkek
- Műholdcéget vett a Google
- Az Intel stratégiai megállapodást kötött a Rockchippel
- Növekvő árbevétel a Telenor Magyarországnál
- Magyar startupot választott a világ egyik legnagyobb videós platformja
- Az Apple-nél a TAG Heuer ex-értékesítési vezetője
- Nem lehet majd Facebook és Google fiókkal bejelentkezni a Flickrbe
- A vártnál kisebb nyereség a Samsungnál
- A Gartner a legjobbak közzé sorolta a Xeroxot
- Videós céget vásárolt a Facebook
- Több mint 26 millió Xiaomi mobil talált gazdára 2014-ben