A ZTE nagyobb figyelmet szentel a magyar ügyfeleknek

forrás: Prím Online, 2014. augusztus 1. 11:27

A ZTE Corporation tavaly kötött megállapodást a magyar kormánnyal. Ennek jegyében Budapesten hozta létre egyik globális hálózatüzemeltető központját. Most egy újabb lépéssel, az Enterprise Grouppal együttműködve, szeretné ötvözni a távközlési szolgáltatók számára világszerte elérhető és itthonról felügyelt menedzsmentszolgáltatásait a hazai piac átfogó ismeretével.

A kínai ZTE jelenleg a világ egyik vezető távközlési megoldás szolgáltatónak számít. A közel 30 éves vállalat már két éve van jelen a magyar piacon, amelyben lát még potenciált, hiszen az Enterprise Grouppal közösen újabb megoldáson dolgozik hazánkban.

 

Már két éve kis hazánkban

 

Annak idején a jól képzett emberi erőforrás, a kormányzat nyitottsága és a város természetes környezete miatt döntött Budapest mellett a kínai vállalat, amely elképzelés mára bizonyította helyességét – mondta el Werschitz Ottó, a ZTE Hungary Kft. üzletfejlesztési igazgatója. Az azóta eltelt időben nemzetközi szinten már közel egy tucat távközlési hálózatot felügyelt a hazánkban működő központ, ahol a hazai sajátosságokat jól ismerő magyar szakember mellett nemzetközi tapasztalattal rendelkező külföldi munkatársak is részt vesznek a munkában. Egy tavalyi döntést követően a vállalatóriás egy európai mobilkészülék-javító szervizközpontot is hazánkba telepített, és a fejlesztésekkel már 4,3 milliárd forint befektetést hozott Magyarországra.

 

A Budapesten működő ZTE távközlési hálózatokat felügyelő, támogató nemzetközi üzemeltető központ (GNOC) a világ számos pontjával van közvetlen összeköttetésben, és több nyelven – köztük magyarul is – segíti ügyfelei munkáját. A központot a legmodernebb infrastruktúrával szerelték fel, és a jelenlegi kapacitás többszörösére is felkészítették. A budapesti hálózatüzemeltető központból látják el az elmúlt napokban a szlovák Swan negyedik mobilszolgáltatóval aláírt 5 éves keretszerződéshez kapcsolódó rendszertámogatási teendőket is, mellyel a ZTE tovább erősíti pozícióját a területen.

 

A ZTE már két éve jelen van az országban. a hálózatüzemeltetés terén A kínai vállalat már mobiljavító központját is Magyarországra telepítette 

 

A sokoldalú vállalat a magyar piacon is szintet lép

 

A ZTE egyike azon kevés gyártónak világszerte, amely a menedzselt szolgáltatások mellett a hálózati elemek legszélesebb körét – beleértve a 450 MHz-es frekvenciasávban működő CDMA mobiltávközlési technológián alapuló adatátviteli szolgáltatásokhoz tartozó legmodernebb berendezéseket – fejleszti és üzemelteti. Az IDC nemzetközi piacelemző cég szerint a vállalat 32%-os részesedéssel piacvezető a CDMA-hálózatok területén, és az elmúlt évben elnyert szerződések számarányát tekintve, a 450MHz-es frekvenciasávban való használatra is alkalmas LTE technológia legdinamikusabban fejlődő gyártójává vált. A cég technológiai innovációjának köszönhetően az LTE-szabadalmak 13%-át e társaság jegyzi.

 

A ZTE Hungary szolgáltatásait közvetve már a hazai mobiltelefon-felhasználók milliós tábora is élvezheti, hiszen a vállalat rádiós és alapinfrastruktúra-szállítója a Telenor Magyarországnak. A mobilszolgáltató számára a GSM/UMTS/LTE hálózat kiépítését, bővítését és üzemeltetését, valamint több mint 6000 állomás, többek között az LTE eNodeB állomások telepítését is végezte.

 

A ZTE a magyarországi üzleti kapcsolatok erősítése céljából egyes projekteknél most a hazai informatikai és infokommunikációs megoldások egyik vezető rendszerintegrátorával, az Enterprise Grouppal közösen szándékozik magasabb szintre emelni itthoni szolgáltatásainak színvonalát, és még inkább szeretne kiemelt figyelmet fordítani hazai ügyfeleire. 

 

Kép: hungarianambiance.com

Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI

A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák

A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.

2024. november 21. 17:59

OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat

Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében.  Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.

2024. november 21. 16:35

Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup

Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.

2024. november 21. 14:56

Újabb kutatás cáfolja az AI-félelmeket

A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.

2024. november 21. 11:39

A Mikulás sem egyedül dolgozik, a cégednek sem kell

Egyre több vásárló igyekszik elkerülni a december végi vásárlási dömpinget, így az online megrendelések száma a karácsonyt megelőző hónapokban akár az éves átlag többszörösére is ugorhat. Az áruházak számára ilyenkor kiemelten fontos a forgalom maximalizálása, de a megugró ügyfélszolgálati igények kielégítése és a zökkenőmentes kiszolgálás biztosítása komoly kihívásokat jelent.

2024. november 21. 10:12

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Huszadik alkalommal adták át a Hégető Honorka-díjakat

2024. november 21. 16:58

Hosszabbít ’Az Év Honlapja’ pályázat!

2024. november 19. 09:54

Törj be a digitális élvonalba: Nevezz ’Az Év Honlapja’ pályázatra!

2024. november 14. 16:36

A virtuális valóság az egészségügyet is forradalmasíthatja

2024. november 12. 18:01