5 magyar, akiket a YouTube tett ismertté
Elindult a Ki Mit Tube, Magyarország első Youtube-on zajló tehetségkutatója. A kimittube.hu oldalon bárki, szinte bármilyen produkcióval jelentkezhet, hogy az internet új idoljává válhasson.
Fluor Tomi
Fluor Tomi ma nem lehetne a Ki Mit Tube zsűritagja, sőt talán az ország sem ismerné, ha nincs a YouTube. Ezt Tomi is így gondolja: „Az internetről jöttem, ez nem kérdéses. Amikor a Mizu nézőinek száma a YouTube-on felkúszott hárommillióra, a média sem tudta megkerülni a dalt. Manapság már pusztán a YouTube használatával hatalmas közönséghez szólhat az ember” – mondta a zsűritag, aki most éppen az új nemzedék videóit értékeli. Fluor Tomi csatornája.
Szirmai Gergely
Szirmai Gergely ma az ország egyik legsikeresebb YouTube-sztárja, csatornáját egy nagyvárosnyi feliratkozó követi. A Hollywood Hírügynökség népszerűségére jellemző, hogy Gergelynek a Twilightról szóló videóját többen nézték meg, mint ahányan idehaza elmentek rá a mozikban. "A Youtube-on ott dől el a sikered, hogy apait, anyait odavágsz-e a kamerának és a közönségednek, vagy sem. Nincs cenzúra, nincs megkötés, nincs gát. Csak te vagy meg ők” – mondta Gergő.
Boggie
Csemer Boglárka gyermekkora óta énekel, és hosszú ideje aktív tagja a hazai zenei életnek, igazán ismertté azonban a Parfüm című klip megjelenése után vált. Ehhez persze arra is szükség volt, hogy népszerű külföldi blogok is felkapják az ötletes YouTube-videót, ezt követően azonban a dalait Boggie néven jegyző énekesnőből egy csapásra "az éneklő magyar lány" lett. Számára a hazai siker után a nemzetközi már csak egy karnyújtásnyira van.
Pamkutya
Számuk egymillió nézőt vonzott. Majka Belehalok című slágerének paródiája eddig 5,8 milliós nézettséget hozott, de a többi videója is csillagászati számokat produkál. Az első kisfilmekben még csak a kutya, Pamkutya szerepelt, aztán a rejtőzködő alkotók, „Béla” és „Pista” is megjelentek minikamerájuk felvételein, valódi identitásukat azonban sohasem fedték fel. Mindez nem izgatja rajongóikat, akik követelik az újabb videókat.
Follow Anna
Világszinten népszerűek a szépségápolással foglalkozó tinilányok csatornái, közülük Follow Anna az egyik legismertebb magyar vlogger. Nem árul zsákbamacskát, magát adja videóiban, őszintén oszt tanácsokat másoknak, ha frizuráról, sminkről vagy bármilyen hasznos DIY (Do It Yourself) ötletről van szó. Több tízezer feliratkozója hallgat rá és követi tippjeit, trükkjeit.
A Ki Mit Tube-on kiderül, kik lesznek a jövő YouTube-sztárjai. A világ legnagyobb színpadára állva most bárki bizonyíthatja, mire képes. A vetélkedő szeptember 21-én, a YouTube-on élőben közvetített gálaműsorral ér véget. A produkciókat és a bemutatkozó videókat szeptember 13-áig lehet feltölteni az oldalra.
hirado.hu
Kapcsolódó cikkek
- Módosít a Facebook: az üres, lájkvadász tartalmak hátrasorolva
- Hadilábon állnak a szövegírással a nagy gyártók
- A Kaspersky Lab és a Mensa elindítja első közös megmérettetését
- Magyarországról is várják a jelöléseket az innovátorokat felvonultató „New Europe 100” listára
- Az év kutyabarát helyét keresik az interneten
- Készül a gyerekbarát YouTube?
- Előadókat keres a YouTube tehetségkutató versenye
- Az internet szenzációja lett egy arab zongorajátéka a prágai repülőtéren
- Egy 13 éves kislány felfedezte a trollkodás ellenszerét
- Nyílt levélben szólította fel a vita befejezésére az Amazon.com-ot több száz író
E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A Sony bejelenti második generációs zászlóshajóját, az Alpha 1 II fényképezőgépet
A Sony bemutatja a második generációs Alpha 1 II zászlóshajóját, egy új full frame, tükör nélküli, cserélhető objektíves fényképezőgépet, amelyet a Sony legmodernebb AI feldolgozóegységével működik. A fényképezőgép körülbelül 50.1 megapixel (MP) effektív felbontású érzékelővel rendelkezik, akár 30 fps sebességgel, AF/AE-követéssel képes elsötétedésmentes sorozatfelvételt készíteni, torzításmentes zárral van ellátva, és továbbfejlesztette a képtisztaságot a közép- és magastónusok érzékenységénél.
Az új Sony objektív nagy felbontást, gyönyörű bokeh-t és fejlett autofókuszt kínál
A Sony bejelentésével új utat tör: az FE 28-70mm F2 GM prémium E-bajonettes objektív a teljes zoomtartományban nagy, F2-es rekesznyílással büszkélkedhet, így gyönyörű bokeh-t, nagy felbontást és egyedülálló autofókuszt biztosít állóképekhez és videófelvételekhez, nem beszélve a prímobjektívek minőségével vetekedő élességről és kontrasztról.
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.