A vártnál alacsonyabb lett a BlackBerry vesztesége
Az egykor vezető infokommunikációs vállalatnak számító BlackBerry cég a szakértők által vártnál alacsonyabb második negyedévi adózás utáni veszteségről számolt be, amely elmaradt az egy évvel korábbinál is.
A veszteség jóval alacsonyabb a tavalyi második negyedévi 965 millió dollárnál. Elemzők az idei második negyedévre lényegesen magasabb, részvényenként 15 cent veszteséget vártak.
John Chen, a BlackBerry vezérigazgatója szerdán mutatta be a cég új termékét, az üzleti felhasználóknak szánt Passport okostelefont.
Kapcsolódó cikkek
- Váratlanul magas nyereség a BlackBerrynél
- A Lenovo 2,3 milliárd dollárért megszerezte az IBM teljes x86-os szerver üzletágát
- A SAP története legnagyobb felvásárlásával válik a legnagyobb üzleti cloud szereplővé
- Két új okostelefon az eladásai megduplázására törekvő Lenovótól
- Az Orange 3,4 milliárd euróért megvenné a Jazztelt
- A tőzsdére vonulás után Európában és az Egyesült Államokban terjeszkedne a kínai Alibaba
- Mindenki az Alibabát akarja
- Dollármilliárdokat fizet a Microsoft a játékgyártó Minecraftért
- Új vezérigazgatót neveztek ki az Antenna Hungáriánál
- Csúcsot dönthet az Alibaba
Céginfó ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Szűkülő piacon bővül a Pepita.hu
A Pepita Group Zrt. hazai bruttó forgalma 30, külfölddel együtt 44 százalékos növekedést mutat az első negyedév eredményei alapján. Kinőtte magát: levetkőzte a csupán baba-mama jelleget, a hazai műszaki és elektronikai területen lévő erős piaci verseny ellenére is e termékkategóriákban Magyarországon 57 százalékos bruttó forgalomnövekedést ért el.
A Xiaomi publikálta a legújabb ESG jelentését
A Xiaomi a napokban közzétette a hatodik ESG (környezetvédelem, társadalmi felelősségvállalás és vállalatirányítás) jelentését. A több mint 80 oldalas dokumentum, amelyet kínai és angol nyelven adtak ki azt az előrehaladást mutatja be, amelyet a Xiaomi és leányvállalatai megtettek az ESG stratégia megvalósítása terén 2023-ban.