Okospolc, a kereskedők új csodafegyvere
A magyar kereskedők számára is elérhetővé válik az a technikai megoldás, amely szoftveresen támogatja az eladást. A megoldás „megmondja”, az üzletben mely termékeket hová érdemes rakodni a polcokon. Az árukihelyezést támogató rendszer mellett a kereskedelem számos területén hoznak új elemeket – jelentette be a ma kezdődött Laurel Retail Konferencián Bessenyei István, a Laurel Cégcsoport tulajdonos-ügyvezetője.
Az „okospolc” a Symphony EYC terméke. A társaság mostantól szorosan együttműködik a Laurel Cégcsoporttal. A világszerte 750 alkalmazottat foglalkoztató Symphony EYC több új termékkel is megjelenik a hazai piacon, többek között olyan rendszereket készít, amelyek a manapság hazánkban is egyre inkább elterjedő Click&Collect szolgáltatásokat támogatják. Ez annyit jelent, hogy a vásárló egy webáruházban kiválasztja, mit szeretne egy adott boltban megvásárolni, leadja a rendelést, majd mire a boltba ér, előkészítik azt. Így a vevő megspórolja a sorban állást és a hosszas keresgélésre fordított időt. Ez a szolgáltatás versenyelőnyt jelent a kereskedők számára a többi bolttal szemben.
Nemzetközi esettanulmányok szerint a Symphony kereskedelmi rendszereinek használata 10-15 százalék termelékenység-növekedést eredményezhet. Használatukkal a kiskereskedőknél 35 százalékkal csökkent a káló mennyisége, a készlethiány pedig 1 százalék alá esett. A gyártók 9 százalékos forgalomnövekedést könyvelhettek el.
A Laurel Cégcsoport kiemelt partnerként segít a Symphony EYC rendszereinek hazai elterjesztésében, illetve a cégek együttműködnek a szoftverek továbbfejlesztésében, optimalizálva azokat a hazai értékesítési környezetre. Emellett a Syphony EYC nagyon érdekesnek találta a Laurel saját megoldásait és tárgyalások kezdődtek azok európai terjesztéséről – tette hozzá Bessenyei István.
Kapcsolódó cikkek
- Elkészült a tudatos vásárlást segítő kereskedelmi rendszer
- A Laurel kapta az NCR idei régiós díját
- Magyarország legnépszerűbb webshopja kerestetik
- Nem várhatnak tovább a kereskedők a PC-kassza rendeléssel
- Beüzemelték az első PC-s online kasszát
- Engedélyezték az első PC-alapú pénztárgépet
- Elindult az online kasszák bekötése
- Jól vizsgázott a Laurel pénztárgép-szoftvere
- A Laurel alkalmazása kapott elsőként tanúsítványt
- Okos szoftver segít elkerülni a büntetést
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.
Újabb kutatás cáfolja az AI-félelmeket
A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.
A Mikulás sem egyedül dolgozik, a cégednek sem kell
Egyre több vásárló igyekszik elkerülni a december végi vásárlási dömpinget, így az online megrendelések száma a karácsonyt megelőző hónapokban akár az éves átlag többszörösére is ugorhat. Az áruházak számára ilyenkor kiemelten fontos a forgalom maximalizálása, de a megugró ügyfélszolgálati igények kielégítése és a zökkenőmentes kiszolgálás biztosítása komoly kihívásokat jelent.