Az Apple újranyitotta online boltját Oroszországban
Az Apple még karácsony előtt újranyitotta online boltját Oroszországban. A rubelválság miatt bezárt üzletből ismét lehet készülékeket rendelni.
Az oroszországi rubelválság kapcsán az Apple karácsony előtt nem sokkal úgy döntött, bezárja online boltját az országban. Ahogy arról mi is beszámoltunk, a rubelválság miatt annyira megnövekedtek az árak Oroszországban, hogy a cupertinói vállalat szerint ez volt a legbölcsebb döntés.
A karácsonyra való tekintettel azonban újraindult az értékesítés, és a vállalat újragondolta az árakat a piacon. Ez kulcsfontosságú volt, hiszen az árak az egekbe emelkedtek a bezárás előtti pillanatokban. Akkor a 16 gigabájtos iPhone 6 39 900 rubel volt. December 23-án, amikor az Apple az újranyitásról beszélt, egy iPhone 53 990 még rubelbe került, amely körülbelül 988 dollárnak felel meg (kb. 250 ezer forint).
A szerencse az volt, hogy a bezárás nem érintette meghatározóan az Apple eladásait, ugyanis Oroszország nem a top piacok közé tartozik. Az IDC adatai szerint tavaly összesen 1,6 millió iPhone-t értékesítettek az országban, amely mindössze a bevételek egy százalékát képezte a tavalyi esztendőben.
Forrás: Techspot.com
Kapcsolódó cikkek
- Az Apple túlhajszolja dolgozóit [Videó]
- Rubelválság: az Apple leállította termékeinek internetes értékesítését
- 365 ezer dollárért kelt el egy aukción az Apple-1
- GAFA-EU: a háború még csak most kezdődik a tech-óriásokkal
- Üzleti titkok kiadása miatt vonul börtönbe egy Apple munkatárs
- Oroszország árulja a ledöntött Steve Jobs szobrot
- Az Apple bevallotta, hogy törölték az iPodokról a nem iTunes tartalmakat
- iOS-be invesztálna a Mozilla
- A Foxconn 2,6 milliárd dollárból épít új üzemet
- Eltűnt a „free” szó az App Store-ból
E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A Sony bejelenti második generációs zászlóshajóját, az Alpha 1 II fényképezőgépet
A Sony bemutatja a második generációs Alpha 1 II zászlóshajóját, egy új full frame, tükör nélküli, cserélhető objektíves fényképezőgépet, amelyet a Sony legmodernebb AI feldolgozóegységével működik. A fényképezőgép körülbelül 50.1 megapixel (MP) effektív felbontású érzékelővel rendelkezik, akár 30 fps sebességgel, AF/AE-követéssel képes elsötétedésmentes sorozatfelvételt készíteni, torzításmentes zárral van ellátva, és továbbfejlesztette a képtisztaságot a közép- és magastónusok érzékenységénél.
Az új Sony objektív nagy felbontást, gyönyörű bokeh-t és fejlett autofókuszt kínál
A Sony bejelentésével új utat tör: az FE 28-70mm F2 GM prémium E-bajonettes objektív a teljes zoomtartományban nagy, F2-es rekesznyílással büszkélkedhet, így gyönyörű bokeh-t, nagy felbontást és egyedülálló autofókuszt biztosít állóképekhez és videófelvételekhez, nem beszélve a prímobjektívek minőségével vetekedő élességről és kontrasztról.
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.