A Sony bejelentette újdonságait a CES kiállításon
A Sony bejelentette legújabb termékeit a 2015-ös CES (International Consumer Electronic Show) alkalmából, mely január 6-án vette kezdetét Las Vegasban.
A Sony az idei CES-en is képviselteti magát, és számos újdonságot vittek magukkal Las Vegasba. A vállalat termékeivel inspirálja és kiteljesíti az emberek kíváncsiságát, valamint érzelmileg is hat rájuk. Ennek a filozófiának a jegyében a vállalat bemutatta a legújabb 4K készülékeit, High-Resolution Audio termékeit és a SmartWear eszközeit.
A Sony új szintre emeli a 4K élményt a legújabb, 4K kompatibilis termékeivel. 11 új 4K BRAVIA LCD TV készüléket mutatnak be, melyek három szériában érkeznek majd meg a vásárlókhoz. A vállalat saját fejlesztésű, innovatív 4K Processzor X1 chip technológiájával soha nem látott képminőséget kínálnak a felhasználók számára. A legújabb BRAVIA termékcsalád tagja a világ legvékonyabb TV-je is (mindössze 4.9 mm a legvékonyabb ponton), valamint a világ első High-Resolution hangzással felszerelt sorozata.
Továbbá a 4K és Full HD készülékeket a Google legfrissebb Android operációs rendszerével látták el, hogy megkönnyítsék a televíziók és a különböző mobil eszközök közötti kommunikációt. A Sony egyérintéses kapcsolódása (One-Flick Entertainment) révén egészen egyedi felhasználói élményben lehet részünk, köszönhetően a könnyen kezelhető rendszernek, melyet zökkenőmentesen irányíthatunk a távkapcsoló érintő felületével. Ezekkel a megoldásokkal a felhasználó számára élménnyé válik a TV nézés, a tartalomkeresés, minden szolgáltatás és a különböző applikációk.
A Sony a 4K technológiát a digitális képalkotás területére is beemelte, a legújabb akciókamerák már 4K felvételek rögzítésére is alkalmasak. A legújabb 4K Handycam kamera – kb. 30%-kal kisebb és 20%-kal könnyebb, mint a legutolsó modell volt, ezenkívül megtalálható benne a Sony legújabb SteadyShot képstabilizáló technológiája.
A képek mellett a vállalat mindig nagy hangsúlyt fektetett az audiotechnológiára is. A legújabb Hi-Res kompatibilis eszközök kiváló zenehallgatási élményt nyújtanak akár az otthonában, akár útközben. A legújabb Walkman, vezeték nélküli hangsugárzók, házi-mozi rendszerek és a több csatornás integrált erősítők mind Hi-Res kompatibilis eszközök. A Sony legújabb fejlesztésű LDAC kodek megoldása a hagyományos technológiákhoz képest akár háromszor annyi audio adat átvitelére képes, így zenéit sokkal jobb minőségben hallgathatja Bluetooth –on keresztül is.
Ezenfelül a vállalat bemutatja a SongPal Link alkalmazást, mely lehetővé teszi, hogy egyszerre több audio eszközünket irányítsunk összehangoltan. A helyszínen a vállalat szakemberei igyekeznek bemutatni az érdeklődőknek, hogy a zene hogyan képes átlépni a fizikai akadályokat.
Sony Mobile új termékeket, partneri együttműködéseket és élményeket mutatott be a fejlődő SmartWear sorozat keretein belül a 2015-ös CES-en. Bevezetésre került a SmartWatch 3 sima rozsdamentes változata, új Lifelog együttműködések és a hordozható kiegészítők új koncepciója is a Sony Corporation fejlesztésében, mely egy szenzoros, vízálló headset prototípus. A headsetet arra tervezték, hogy a segítségével a teljesítmény optimalizálhatóvá váljon, és valós idejű betekintést enged a futás menetébe.
Kapcsolódó cikkek
- Már Magyarországon is kaphatók a Sony új fényképezőgépei
- Sony α7 II: a világ első full-frame fényképezője 5 tengelyes optikai képstabilizátorral
- Ingyenes 4K tartalom jár a Sony 4K Ultra HD TV készülékek mellé
- Lenyűgöző felvételek a Sony HDR-AZ1 Action Cam Minivel
- Sony α5100: a világ legkisebb cserélhető objektíves fényképezőgépe
- Ívelt 4K Ultra HD televízió a Sonytól – BRAVIA S90
- Új fényképezőgép a Sonynál: a7S
- Új termékportfólió a Sonytól
- Tripla TIPA siker a Sonynak
- Kisebb, könnyebb, víz- és porálló a Sony új digitális felvevő távcsöve
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.
Újabb kutatás cáfolja az AI-félelmeket
A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.
A Mikulás sem egyedül dolgozik, a cégednek sem kell
Egyre több vásárló igyekszik elkerülni a december végi vásárlási dömpinget, így az online megrendelések száma a karácsonyt megelőző hónapokban akár az éves átlag többszörösére is ugorhat. Az áruházak számára ilyenkor kiemelten fontos a forgalom maximalizálása, de a megugró ügyfélszolgálati igények kielégítése és a zökkenőmentes kiszolgálás biztosítása komoly kihívásokat jelent.