A tőkebevonás leghatékonyabb módszerei a KKV-AKADÉMIÁN
Több pénz és jobb feltételek várhatják 2015 első félévében a befektetést kereső vállalkozásokat, de a tudatos felkészülés továbbra is elengedhetetlen. A Piac és Profit következő rendezvényének fókuszában a tőkebefektetések állnak majd, ahol számos kérdésre választ kaphatnak a résztvevők.
Érdemes a vállalat új innovációira külön startup-vállalkozást indítani, mert befektetővonzó. A befektetők egyre szívesebben fordulnak a startupok felé, a startupok pedig nélkülük nem boldogulnak. Miért kedveli a tőke az új, innovatív, akár a világgazdaság színpadán is sikerekkel kecsegtető startup vállalkozásokat?
Magyarországon az utóbbi két évben (lehet, hogy a Jeremie programoknak köszönhetően) a kockázati tőkebefektetők érdeklődése erősen a startupok felé irányult. A stratégiai befektetők érdeklődése is megváltozott. És ha nem vagyunk startupok? Számíthatunk-e a befektetők figyelmére, s azt mivel érhetjük el? Hogyan tegyük startuppá a cégünkben keletkező innovációs tartalmazó fejlesztéseket?
Többek között ezekre a kérdésekre keresi a választ a Piac és Profit KKV-AKADÉMIA Befektető- és startupkereső című következő rendezvénye, mely február 5-én lesz.
Kapcsolódó cikkek
- KKV-Akadémia: Énmárka, cégmárka
- Imagine Cup Academy: ontják a remek ötleteket a magyar diákok
- CES 2015 negyedik nap
- CES 2015 első nap: AppNation, autógyárak, techcégek, startupok és okostelefon tartozékok
- Három tehetséges startup kerülhet közelebb a világhírnévhez
- A Xiaomi a legértékesebb technológiai startup
- Magyar startupok a párizsi LeWeben
- Itt a Global Startup Battle
- Öt magyar startup utazhat az Egyesült Államokba
- Okos üzlet okoseszközökkel
Prim.hu - Kiemelt hír ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.
A Magyar Telekom 2024. harmadik negyedéves eredményei
A Magyar Telekom közzétette 2024. harmadik negyedévére vonatkozó, az EU által befogadott IFRS Számviteli Standardok szerinti konszolidált pénzügyi eredményeit. A negyedéves pénzügyi jelentés nem auditált értékeket tartalmaz az összes pénzügyi időszakra.
Marad a jóáras korlátlan belföldi mobilnet, sőt, 7 napig díjmentesen tesztelhető
Idén júliusban indult a mobilhasználati élményt forradalmasító, teljesen digitális tarifa Yepp néven, ami egy üzletlátogatás vagy személyes kontaktus nélkül, mobilalkalmazáson keresztül, akár 10 perc alatt aktiválható és korlátlan belföldi mobilnetet kínáló előfizetés. A merőben új koncepció bevezető kedvezményes havidíját 2025. január 6-ig meghosszabbítja a szolgáltató, sőt, mostantól új megrendelés esetén 7 napos ingyenes próbaidőszakot is biztosít.
Elindult a nevezés az idei Marketing Diamond Awardsra
A Magyar Marketing Szövetség (MMSZ) idén immár tizedik alkalommal hirdeti meg a kisebb költségvetésből megvalósuló marketingaktivitások számára a Marketing Diamond Awards pályázatot, amelyre egészen 2025. január 15-ig nyújthatják be a szervezetek a pályázati anyagaikat. A díj szakmai elismeréseinek átadására 2025. február 11-én az Etele Cinemaban megrendezésre kerülő Digital Marketing Forumon kerül majd sor.
Bemutatták a jövő Yettel üzleteit
Budapesten, Belgrádban és Szófiában egyidőben mutatták be, hogyan alakulnak majd át a jövő Yettel üzletei. Az új koncepció nemcsak az üzletben eltöltött időt, hanem bizonyos esetekben az odavezető utat is újraértelmezi. A cseh Bratka tervezőiroda rendhagyó ötleteit a magyar szakemberek elsőként a KÖKI Bevásárlóközpontban valósították meg úgy, hogy a középpontban a közvetlenség és az akadálymentesítés új szintje áll.