NetIQ Access Review: ellenőrzött és jóváhagyott hozzáférések mindig naprakészen
A NetIQ Novell SUSE Magyarországi Képviselet bejelentette, hogy elérhetővé vált a NetIQ Access Review 1.1. A megoldás segítségével a vállalatok rendszeresen és soron kívül is ellenőrizhetik, valamint hitelesíthetik a felhasználói hozzáféréseket. Így biztosíthatják, hogy a legkisebb jogosultság elvét követve a szervezeten belül minden felhasználó csak azokat az erőforrásokat érje el, amelyekre valóban szüksége van.
A legújabb kiadásban a szervezeteknek lehetőségük nyílik az adatgyűjtés és -elemzés átfogóbb monitorozására, koordinálására és ütemezésére, ráadásul több különféle adatforrást vonhatnak össze egyetlen, összehangolt vizsgálatban. Az új változat azt is lehetővé teszi, hogy a vállalatok Oracle 12c platformra telepítsék az Access Review adatbázist, illetve személyazonosság- és alkalmazásinformációkat gyűjtsenek az Oracle 12c adatbázisokból. Az Access Review új verziója szorosabb integrációt kínál a NetIQ személyazonosság-kezelési megoldásával, az Identity Managerrel, emellett támogatja a NetIQ Identity Reporting modult.
A NetIQ Access Review 1.1 már elérhető.
További információ: https://www.netiq.com/products/access-review
Kapcsolódó cikkek
- Jelszó helyett a mobilos azonosításé a jövő?
- Forrester: jól teljesítenek a Novell végpont-titkosítási megoldásai
- Három NetIQ tipp az egyszerűbb felügyeletért
- NetIQ Secure Configuration Manager 6.0: a biztonsági előírások szakértője és őre
- 7 trend, amelyre érdemes odafigyelni 2015-ben
- Hat NetIQ tipp, ha a belső személyek jelentenek veszélyt
- SUSE for SAP: minimális állásidő és maximális teljesítmény SAP rendszereken is
- Megújult az ingyenes, iskoláknak szánt OpenLab programcsomag
- Integrált NetIQ-Cisco termékek, biztonságosabb hálózatok
- 8000 felett a SUSE Linux Enterprise Server által támogatott processzormagok száma
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.
Újabb kutatás cáfolja az AI-félelmeket
A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.
A Mikulás sem egyedül dolgozik, a cégednek sem kell
Egyre több vásárló igyekszik elkerülni a december végi vásárlási dömpinget, így az online megrendelések száma a karácsonyt megelőző hónapokban akár az éves átlag többszörösére is ugorhat. Az áruházak számára ilyenkor kiemelten fontos a forgalom maximalizálása, de a megugró ügyfélszolgálati igények kielégítése és a zökkenőmentes kiszolgálás biztosítása komoly kihívásokat jelent.