Megduplázódott az Android Lollipop elterjedtsége
A Google Android operációs rendszerének számos verziója elérhető: a különféle rendszerek megoszlása pedig időről időre eltérő képet mutat. A legújabb frissítés, a Lollipop már 3,3%-nál jár.
A Google Android operációs rendszerének legfrissebb verziója, a Lollipop még csupán az eszközök töredékén fut, jelenléte még majdhogynem elhanyagolhatónak mondható, azonban úgy tűnik, szépen lassan tör előre: már az eszközök dupláján teljesít szolgálatot, mint egy hónappal korábban.
Múlt hónapban még csupán 1,6%-os volt a nyalóka (5.0) elterjedtsége, amely egy hónap alatt kétszeresére nőtt. Ez nagyban köszönhető a a már piacon lévő eszközök rendszerfrissítéseinek. Emellett a KitKat is növelte népszerűségét: a múlt havi 39,7%-hoz képest 40,9%-ra emelkedett az arány.
Lefele ívelő tendenciát folytat azonban a Jelly Bean a többi rendszerverzióval karöltve. A múlt havi 44,5%-ról 42,6%-ra esett vissza, csakúgy mint az Ice Cream Sandwich 6,4-ről 5,9%-ra, valamint a Gingerbread 7,4-ről 6,9%-ra.
Forrás: GSMArena.com
Kapcsolódó cikkek
- Ezek az operációs rendszerek vetélkednek a mobilpiacon
- Táblagépeken is használható az Inbox
- Az USA-ban átvette a vezetést az iOS
- Az androidos eszközök 1,6%-án Lollipop fut
- 1 milliárd androidos telefon talált gazdára 2014-ben
- Az androidos eszközök egyharmadán KitKat fut
- Megérkeztek a Samsung Galaxy A sorozatának első tagjai – A3 és A 5
- Jelentősen átkozmetikázták a Gmail Android verzióját
- Yahoo és Outlook támogatást kap az androidos Gmail alkalmazás
- Új Nexusok a színen
E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Prémium gaming élmény a felhasználóknak
A 48,9" hüvelykes (124,3 cm) Philips Evnia 49M2C8900L gaming monitor tele van erőteljes funkciókkal: QD-OLED panel, 32:9 SuperWide kijelző, 5120x1440 felbontás, 144 Hz, Ambiglow és DTS hangzás teszik a kiváló minőségű Evnia 8000 sorozat új tagját igazán figyelemfelkeltővé.
Buszos útdíjfizetés – az első időszak tanulságai
A legtöbb busz a legkevésbé szennyező kategóriába tartozik, a külföldi járművek az autópályákat használják, míg a hazai személyszállítók harmada inkább az olcsóbb útvonalakat választja és a legtöbb vállalkozás felismerte, hogy a használatarányos útdíjfizetés kényszerét minőségbiztosítási fejlesztésekre is lehet használni – ezek a legérdekesebb megállapítások az útdíjfizetés bevezetése óta eltelt időszakból.
Újfajta trendek az irodában
A pandémiát követő időszak jelentős változásokat hozott a vállalatok irodaterületekkel kapcsolatos felfogásában, nagy hangsúlyt helyezve a vállalati kultúra és a produktivitás erősítésére az irodai jelenléten keresztül. A hibrid munkamódok trendje, amely a COVID-19 világjárvány idején nyert lendületet, fokozatosan visszaszorulóban van. A vállalkozások egyre inkább felismerik az irodaterek értékét az együttműködés, a tudásmegosztás és a vállalati kultúra erősítésében.
Új elnökségi tagokat választott a Magyar Marketing Szövetség
A szakma meghatározó szervezete, a Magyar Marketing Szövetség (MMSZ) május 15-én, a Haris Parkban szervezte tisztújító közgyűlését, amelyen a tagok kibővült, immár 18 tagú Elnökséget választottak, amelyben továbbra is a hazai marketing és kommunikációs szakma meghatározó döntéshozói, illetve szereplői kaptak helyet.