Az androidos eszközök egyharmadán KitKat fut
A novemberi adatok szerint az androidos mobilok egyharmadán már a KitKat operációs rendszer teljesít szolgálatot. Ez számokban kifejezve azt jelenti, hogy az eszközök 33,9%-án a 4.4.X-es verziók futnak.
A Google közzétette legfrissebb adatait mobil operációs rendszerének elterjedtségéről. A számok azt mutatják, hogy folyamatosan nő a KitKat népszerűsége: már az eszközök több mint egyharmadán ez a verzió fut.
Összevetve a Jelly Beannel, még mindig sok eszközön található meg valamelyik korábbi verzió, ám külön vizsgálva a Jelly Bean egyes verzióit, a KitKat föléjük kerekedett (lásd az ábrán).
A Gingerbread egyre inkább veszít népszerűségéből, elterjedtsége már a 10%-ot sem éri el, pedig augusztusban még az eszközök 13,6%-án ez a verzió futott. A Froyo még küzd azért, hogy helyet kapjon a tortán, de egyre kisebb morzsa jut neki. Mindössze a felhasználók 0,5%-a használja a 2.2-es Android verziót.
Érdekes a 4.3-as Jelly Bean 7%-os penetrációja, hiszen még az Ice Cream Sandvich is az eszközök 7,8%-án jelen van. Ám mindez nem olyan meglepő, hiszen számos 4.3-as rendszerű eszköz – és korábbiak is – megkapta már a KitKat frissítést a fedélzetére, ezzel pedig az újabb verzió felé billent a mérleg nyelve.
A legfrissebb 5.0 Lollipop verzió egyelőre még nem szerepel az összesítésben. Az 5.0-ás rendszer adataira a friss megjelenés miatt még várni kell.
Forrás: GSMArena.com
Kapcsolódó cikkek
- Az Android eszközök közel 21%-án KitKat Fut
- Az androidos készülékek 17,9 százalékán KitKat fut
- Az Android vezet a nagy európai országokban
- Egyre nagyobb a KitKat elterjedtsége
- Samsung Z - Tizen platformmal az Android ellen
- A KitKat népszerűsége fél év távlatából
- Már 60%-os a Jelly Bean elterjedtsége
- Amerikában az Apple uralja az okostelefon piacot
- Az Android készülékek több mint felén már Jelly Bean fut
- USA: a felhasználók közel fele iOS-t használ
E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A Seco honlapja az ügyfelek kezébe adja a hatékonyság erejét
A Seco weboldala új, úttörő funkcióval bővül, amely segítségével az ügyfelek azonnal összehasonlíthatják a rendelkezésre álló lapkákat, így gyorsan megtalálhatják és megrendelhetik a jelenlegi szerszámaiknak megfelelő, illetve az azoknál akár kiválóbb cseretermékeket a Seco kínálatából.
Magyar klíma-körkép: a többség klíma nélkül várja a kánikulát
A magyarok 67 százalékának nincs otthon klímája, legnagyobb arányban ventilátorral hűtenek a nyári melegben. Akik mégis vásárolnak, azok egyértelműen az ár és az energiafogyasztás alapján hozzák meg a döntésüket – derül ki a Hisense friss reprezentatív kutatásából.
Stratégiai összefogás az AWS és a Deloitte közt
Több éves, átfogó, stratégiai együttműködésbe kezdett a világ legnagyobb vezetési tanácsadó cége, a Deloitte, valamint a világ legnagyobb nyilvános felhőszolgáltatója, az Amazon Web Services (AWS). A kooperációjuk célja, hogy felgyorsítsák a vállalatok digitális transzformációját, az üzleti műveleteik felhőbe terelésével felkészítsék őket az egyre élesedő versenyre, valamint maximalizálják számukra a felhőalapú technológia üzleti előnyeit.
A SteelSeries bemutatja a fehér színű Arctis Nova Pro sorozatot
A SteelSeries, a gaming kategóriában legtöbbet díjazott Arctis audiótermékek megalkotója, az eredeti esport márka, amely egyesíti a gaminget a kultúrával, ma bemutatta a díjnyertes Arctis Nova Pro sorozatú headset vadonatúj fehér változatát.
Cégmarketing trendek – 2024. Legyünk jelen egyszerre mindenhol!
Legyünk ott mindenhol! Ez a jelszava mostanában a cégeknek. Mindenütt látszódni, hallatszódni kell, hogy a nagy kommunikációs zajban észrevegyenek. A PP Konferenciaközpont és a BKIK „Cégmarketing trendek – 2024 Legyünk jelen egyszerre mindenhol!” című, május 30-án megrendezendő hibrid konferenciájának előadói választ adnak arra, hogy hogyan juttassuk el üzeneteinket a vevőinknek a rendkívül felpörgetett, zajos online és offline térben 2024-ben.