Fél napig álltak az Apple szerverei
Tegnap hirtelen leálltak az Apple szerverei. Több szolgáltatásuk nem üzemelt, többek között az App Store, az iCloud és a Game Center sem.
A tegnapi nap folyamán váratlanul leálltak az Apple szerverei. Az akadozások a szolgáltatásban majdnem 12 órán keresztül tartott. A felhasználók is tapasztalhatták a kiesést, hiszen az iTunes és az App Store felülete többször sem volt elérhető. A problémákat már kedden estefele lehetett tpaasztalni, ám akkor még minden oldal elérhető volt.
A The Next Web számolt be róla, hogy a TestFlight sem volt elérhető. Ezt a felületet a fejlesztők használják, hogy együttműködjek a beta tesztelőkkel.
Az Apple egészen addig nem reagált a problémára, míg nem tudták megoldani: ez tegnap estére sikerült. A hivatalos közleményük szerint egy névkiszolgáló szerver hibásodott meg.
Forrás: TheNextWeb.com
Kapcsolódó cikkek
- WWDC: az iOS sikerei számokban
- WWDC: az iOS sikerei számokban
- Az Apple kiterjeszti az iPhone 5-tel kapcsolatos csereprogramjait
- Az Apple kiterjeszti az iPhone 5-tel kapcsolatos csereprogramjait
- Növelte az alkalmazások maximális méretét az Apple
- Növelte az alkalmazások maximális méretét az Apple
- 50 százalékkal nőtt az Apple App Store bevétele
- 50 százalékkal nőtt az Apple App Store bevétele
- Az Apple bevallotta, hogy törölték az iPodokról a nem iTunes tartalmakat
- Az Apple bevallotta, hogy törölték az iPodokról a nem iTunes tartalmakat
E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.
Izgalmas versenyek a T-esport Bajnokságon
Százezer euró – ennyi volt az összdíjazása a Deutsche Telekom hétvégén lezárult e-sport bajnokságának, a T-esport Bajnokságnak. Az online eseményeken és a Budapesten, a Telekom PlayIT Show keretében megrendezett döntőben a legjobb Counter-Strike 2, League of Legends, Brawl Stars és EA Sports FC 24 játékosok mérték össze a tudásukat, köztük két magyar versenyző is.
Újabb kutatás cáfolja az AI-félelmeket
A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.
A Mikulás sem egyedül dolgozik, a cégednek sem kell
Egyre több vásárló igyekszik elkerülni a december végi vásárlási dömpinget, így az online megrendelések száma a karácsonyt megelőző hónapokban akár az éves átlag többszörösére is ugorhat. Az áruházak számára ilyenkor kiemelten fontos a forgalom maximalizálása, de a megugró ügyfélszolgálati igények kielégítése és a zökkenőmentes kiszolgálás biztosítása komoly kihívásokat jelent.