Spóroljunk az adminisztráción
Időt, energiát, pénzt hozó megoldások
A KKV-AKADÉMIA következő rendezvénye az adminisztrációs kérdésekkel foglalkozik. Számos hatékony, pénzt és időt spóroló megoldás létezik adminisztrációs terheink csökkentésére, csak meg kell találni a számunkra megfelelőt. A konferencián szakmai tanácsadók nyújtanak lehetséges megoldásokat erre.
Európai viszonylatban Magyarországon a legmagasabbak a GDP-hez viszonyított adminisztrációs költségek. Az átlag háromszorosa. A kormányzattól nem várhatjuk terheink drasztikus csökkentését. Magunknak kell olyan fejlesztéseket, megoldásokat találnunk a szolgáltatási piacon, melyek használatával nagyságrendeket spórolunk munkaidőben, energiában és pénzben.
Sajnos nem fordíthatunk hátat adminisztrációs kötelezettségeinknek. Ha nem akarunk káoszt a cégnél,é s a NAV és a hatóságok bírságait sem tudjuk rendszeresen finanszírozni, akkor meg kell vele birkóznunk. Rengeteg hatékony, pénzt és időt spóroló megoldások léteznek adminisztrációs terheink csökkentésére. Sőt, munkánkat, cégvezetési hatékonyságunkat is növelhetjük általuk, ha ésszerűen, egymással jól összehangolva választjuk ki a testhez állókat.
A szakmai tanácsadók és az adminisztrációcsökkentés témájában szolgáltatók segítségével sok ötletet, megoldást szedett a Piac és Profit egy csokorba. Április 9-én, a KKV-AKADÉMIA legújabb rendezvényén tehát az adminisztrációs lehetőségek és a költségek csökkentése kerül fókuszba.
Kapcsolódó cikkek
- Konferencia a reklámpiacot átrendező törvényváltozásokról
- Franchise trükkök első kézből
- Marketingtrendek és használatuk üzleti célokra a KKV-AKADÉMIÁN
- A webáruházak holnapja és vasárnapja
- Webáruházi trendek a KKV-AKADÉMIÁN
- Computerworld ICT Day 2015 – terítéken napjaink trendjei, megoldásai (2. rész)
- Computerworld ICT Day 2015 – terítéken napjaink trendjei, megoldásai (1. rész)
- Informatikai évnyitó profiknak – Computerworld konferencia
- KKV-Akadémia: Énmárka, cégmárka
- Okos üzlet okoseszközökkel
Prim.hu - Kiemelt hír ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.
A Magyar Telekom 2024. harmadik negyedéves eredményei
A Magyar Telekom közzétette 2024. harmadik negyedévére vonatkozó, az EU által befogadott IFRS Számviteli Standardok szerinti konszolidált pénzügyi eredményeit. A negyedéves pénzügyi jelentés nem auditált értékeket tartalmaz az összes pénzügyi időszakra.
Marad a jóáras korlátlan belföldi mobilnet, sőt, 7 napig díjmentesen tesztelhető
Idén júliusban indult a mobilhasználati élményt forradalmasító, teljesen digitális tarifa Yepp néven, ami egy üzletlátogatás vagy személyes kontaktus nélkül, mobilalkalmazáson keresztül, akár 10 perc alatt aktiválható és korlátlan belföldi mobilnetet kínáló előfizetés. A merőben új koncepció bevezető kedvezményes havidíját 2025. január 6-ig meghosszabbítja a szolgáltató, sőt, mostantól új megrendelés esetén 7 napos ingyenes próbaidőszakot is biztosít.
Elindult a nevezés az idei Marketing Diamond Awardsra
A Magyar Marketing Szövetség (MMSZ) idén immár tizedik alkalommal hirdeti meg a kisebb költségvetésből megvalósuló marketingaktivitások számára a Marketing Diamond Awards pályázatot, amelyre egészen 2025. január 15-ig nyújthatják be a szervezetek a pályázati anyagaikat. A díj szakmai elismeréseinek átadására 2025. február 11-én az Etele Cinemaban megrendezésre kerülő Digital Marketing Forumon kerül majd sor.
Bemutatták a jövő Yettel üzleteit
Budapesten, Belgrádban és Szófiában egyidőben mutatták be, hogyan alakulnak majd át a jövő Yettel üzletei. Az új koncepció nemcsak az üzletben eltöltött időt, hanem bizonyos esetekben az odavezető utat is újraértelmezi. A cseh Bratka tervezőiroda rendhagyó ötleteit a magyar szakemberek elsőként a KÖKI Bevásárlóközpontban valósították meg úgy, hogy a középpontban a közvetlenség és az akadálymentesítés új szintje áll.