Problémák az Apple Paynél
Egy friss szerint az Appley Pay felhasználók kétharmadánál már jelentkeztek problémák a rendszer használata során. Az adatok szerint az iPhone 6 tulajdonosok több mint fele használja már a szolgáltatást.
A Phoenix Marketing International készített egy felmérést, melyben azt vizsgálták, mennyire sikeres az Apple fizetési megoldása, az Apple Pay. Az adataik azt igazolják, hogy több esetben is adódtak gondok a szolgáltatás használata során. A felmérés szerint az iPhone 6 és 6 Plus felhasználók előszeretettel használják az Apple Payt. A userek 66%-a használta már a szolgáltatást.
A megkérdezettek fele nyilatkozott úgy, hogy számos Apple Pay partner nincs megfelelően felkészülve a fizetési megoldás használatára, 48%-uk pedig elégedetlen a szolgáltatással. Mint elmondták, a tranzakció túl hosszú ideig tart, sok esetben pedig kétszer is lefutottak. A megkérdezett 42%-a konkrétan azt is kiemelte, hogy a pénztárosok gyakran nem ismerik az Apple Pay rendszerét megfelelően.
A Blooomberg egy hasonló jelentésre hivatkozva, melyet a Citi Research készített, szintén azt állítja, hogy akadnak panaszok a rendszerrel kapcsolatban. Az okok egy része arra a problémára vezethető vissza, hogy az üzletek nagy részében nincsenek iPhone 6 támogatású NFC fizetési terminálok.
Ezzel párhuzamosan azonban nőtt az Apple Pay használók száma, amely az iOS 8 felhasználók táborának gyarapodásával magyarázható. A Bank of America adatai szerint már több mint 1,1 millió kártyát használtak az Apple Pay szolgáltatáson keresztül.
Forrás: GSMArena.com
Kapcsolódó cikkek
- Magyar megoldás mutatkozott be Helsinkiben
- Magyar megoldás mutatkozott be Helsinkiben
- Újra kell értelmezni az e-mailt?
- Újra kell értelmezni az e-mailt?
- Svédországban épül a világ első klimatikus szempontból pozitív adatközpontja
- Svédországban épül a világ első klimatikus szempontból pozitív adatközpontja
- Átfogó védelmi megoldást mutatott be a Kaspersky
- Átfogó védelmi megoldást mutatott be a Kaspersky
- Már a szolnoki buszokon is működik az érintéses bankkártyás fizetés
- Már a szolnoki buszokon is működik az érintéses bankkártyás fizetés
E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Prémium gaming élmény a felhasználóknak
A 48,9" hüvelykes (124,3 cm) Philips Evnia 49M2C8900L gaming monitor tele van erőteljes funkciókkal: QD-OLED panel, 32:9 SuperWide kijelző, 5120x1440 felbontás, 144 Hz, Ambiglow és DTS hangzás teszik a kiváló minőségű Evnia 8000 sorozat új tagját igazán figyelemfelkeltővé.
Buszos útdíjfizetés – az első időszak tanulságai
A legtöbb busz a legkevésbé szennyező kategóriába tartozik, a külföldi járművek az autópályákat használják, míg a hazai személyszállítók harmada inkább az olcsóbb útvonalakat választja és a legtöbb vállalkozás felismerte, hogy a használatarányos útdíjfizetés kényszerét minőségbiztosítási fejlesztésekre is lehet használni – ezek a legérdekesebb megállapítások az útdíjfizetés bevezetése óta eltelt időszakból.
Újfajta trendek az irodában
A pandémiát követő időszak jelentős változásokat hozott a vállalatok irodaterületekkel kapcsolatos felfogásában, nagy hangsúlyt helyezve a vállalati kultúra és a produktivitás erősítésére az irodai jelenléten keresztül. A hibrid munkamódok trendje, amely a COVID-19 világjárvány idején nyert lendületet, fokozatosan visszaszorulóban van. A vállalkozások egyre inkább felismerik az irodaterek értékét az együttműködés, a tudásmegosztás és a vállalati kultúra erősítésében.
Új elnökségi tagokat választott a Magyar Marketing Szövetség
A szakma meghatározó szervezete, a Magyar Marketing Szövetség (MMSZ) május 15-én, a Haris Parkban szervezte tisztújító közgyűlését, amelyen a tagok kibővült, immár 18 tagú Elnökséget választottak, amelyben továbbra is a hazai marketing és kommunikációs szakma meghatározó döntéshozói, illetve szereplői kaptak helyet.