Cégvezetési trendek 2015
A Piac és Profit soron következő rendezvényének fókuszában a kis- és középvállalatok cégvezetési, menedzselési és szervezetfejlesztési problémái, és az azokra adott jó gyakorlati megoldások, újszerű megközelítések állnak.
Más módszerekkel kell már céget vezetni, fejleszteni, szervezni, más gondolkodásmód, vezetési stílus hozza az eredményeket a 21. században. Új értékek, gondolkodásmód jelent meg és terjed a cégek körében. Az új gondolkodásmód más vezetési stílusokat, hitvallásokat, célrendszereket, fontossági sorrendeket, ügyfélkezelést, integráltabb érdekrendszerek szerinti működést, szervezetfejlesztési módszereket, szemléletet, képességeket követel meg.
Alapigazság, hogy egy hogy egy valóban sikeres vállalkozónak minden körülmények között optimistának kell lennie. De azért van néhány további dolog is, amit valószínűleg hasznos megfontolni, ha hosszú távra tervezünk egy üzlettel. Jim Thompson, az idén ötvenéves világcég, a Crown Worldwide vezetője gyűjtött össze néhány dolgot, amire érdemes építeni. Ezekről bővebben a KKV Cégblogon olvashattok.
A konferenciára pedig itt lehet jelentkezni.
Kép: FreeDigitalPhotos.net/bplanet
Kapcsolódó cikkek
- A jövő szakemberei voltak fókuszban a Macro-Talent 2015-2017 kutatást bemutató eseményen
- SM 2015: minden cég egyben szoftvercég is lesz
- Franchise trükkök első kézből
- Marketingtrendek és használatuk üzleti célokra a KKV-AKADÉMIÁN
- SM 2015: épül a Berlin-Budapest startup tengely
- Evolution & Mobile Hungary 2015: félmillió poszt és 20 ezer tweet születik naponta a magyar weben
- A webáruházak holnapja és vasárnapja
- SM 2015: hogyan építsünk nemzetközileg sikeres techcéget Magyarországon?
- Webáruházi trendek a KKV-AKADÉMIÁN
- Computerworld ICT Day 2015 – terítéken napjaink trendjei, megoldásai (2. rész)
Prim.hu - Kiemelt hír ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.
A Magyar Telekom 2024. harmadik negyedéves eredményei
A Magyar Telekom közzétette 2024. harmadik negyedévére vonatkozó, az EU által befogadott IFRS Számviteli Standardok szerinti konszolidált pénzügyi eredményeit. A negyedéves pénzügyi jelentés nem auditált értékeket tartalmaz az összes pénzügyi időszakra.
Marad a jóáras korlátlan belföldi mobilnet, sőt, 7 napig díjmentesen tesztelhető
Idén júliusban indult a mobilhasználati élményt forradalmasító, teljesen digitális tarifa Yepp néven, ami egy üzletlátogatás vagy személyes kontaktus nélkül, mobilalkalmazáson keresztül, akár 10 perc alatt aktiválható és korlátlan belföldi mobilnetet kínáló előfizetés. A merőben új koncepció bevezető kedvezményes havidíját 2025. január 6-ig meghosszabbítja a szolgáltató, sőt, mostantól új megrendelés esetén 7 napos ingyenes próbaidőszakot is biztosít.
Elindult a nevezés az idei Marketing Diamond Awardsra
A Magyar Marketing Szövetség (MMSZ) idén immár tizedik alkalommal hirdeti meg a kisebb költségvetésből megvalósuló marketingaktivitások számára a Marketing Diamond Awards pályázatot, amelyre egészen 2025. január 15-ig nyújthatják be a szervezetek a pályázati anyagaikat. A díj szakmai elismeréseinek átadására 2025. február 11-én az Etele Cinemaban megrendezésre kerülő Digital Marketing Forumon kerül majd sor.
Bemutatták a jövő Yettel üzleteit
Budapesten, Belgrádban és Szófiában egyidőben mutatták be, hogyan alakulnak majd át a jövő Yettel üzletei. Az új koncepció nemcsak az üzletben eltöltött időt, hanem bizonyos esetekben az odavezető utat is újraértelmezi. A cseh Bratka tervezőiroda rendhagyó ötleteit a magyar szakemberek elsőként a KÖKI Bevásárlóközpontban valósították meg úgy, hogy a középpontban a közvetlenség és az akadálymentesítés új szintje áll.