Mobilbarát oldalakat preferál a Google kereső
A Google átalakította a mobileszközökön működő kereső rendszerét: előnyben részesíti azokat a weboldalakat, melyek mobilkészülékeken jól böngészhetők.
A mai naptól a Google nem csak azt veszi figyelembe a keresési eredmények sorba rendezésénél, hogy mennyire felel meg az oldal tartalma a keresési feltételeknek, hanem az oldal elrendezését is. Minél inkább mobilbarát egy oldal, annál nagyobb valószínűséggel fog megjelenni az eredmények között mobileszközökön, illetve az okostelefonokon.
Mostantól a mobileszközünkön leginkább olyan oldalak jelennek meg, amelyeknél nem kell nagyítani- kicsinyíteni, ide-oda görgetni, hogy el tudjuk olvasni. Természetesen azért még mindig az oldal tartalmának a megfelelése a legfontosabb, de a több adekvát tartalommal rendelkező oldal közül a mobileszközre tervezettet helyezi előrébb.
Az emberek egyre többször használják mobil eszközeiket a böngészésre. Az online adatforgalom 60%-át mobil eszközök generálják a ComScore 2014-es felmérése szerint. Épp ezért a cégeknek itt az ideje odafigyelni arra, hogy a weboldalaik mobil eszközökön is jól olvashatóak, jól használhatóak legyenek. Azok a cégek, melyek eddig erre nem figyeltek, több látogatótól, vásárlótól eshetnek el az elkövetkezendő időben a Google frissítése miatt.
Forrás: CNET.com
Kapcsolódó cikkek
- A Google mobilkeresője segít megtalálni a megfelelő alkalmazást
- 100 napig a levegőben a Projekt Loon ballonjai [Videó]
- Megújította a partneri szerződését a Microsoft és a Yahoo
- Veszélyben a Google titkos kereső algoritmusa?
- Jennifer Lopez dekoltázsa hívta életre a Google képkereső funkcióját
- Az amerikaiak 7%-a használja az internetet a telefonján keresztül
- „Megfordult” a Google
- Megváltozik a Google rangsorolási algoritmusa
- Komoly piacveszteség érte a Google-t
- Katy Perry a YouTube 2014-es sztárja
E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Az AI a technológia jövője, a HONOR pedig úttörő benne
A technológia világában mostanában szinte minden a mesterséges intelligenciáról (AI) szól, a hírek egy része pedig riasztó jelleggel csapódik le: sokan munkák elvesztését, emberek által végzett szakmák megszűnését látják benne.
A világ egyik legjobb egyetemével kötött partnerséget a Budapesti Metropolitan Egyetem
A Budapesti Metropolitan Egyetem (METU) első és egyetlen magyar egyetemként írt alá hosszú távú partnerségi megállapodást az Arizona State University-vel (ASU), amely a Center for World University Rankings 2023-2024 szerint a világ legjobb egyetemeinek 1%-ába tartozik. Ez a partnerség új lehetőségeket biztosít a METU-n tanuló magyar és külföldi hallgatók számára, és a magyar felsőoktatás nemzetközivé válásának következő lépcsőfoka lehet. A megállapodás alapján a METU jogosult használni a logója részeként a „powered by Arizona State University” megnevezést.
Ilyen volt a magyar rádiók zenei repertoárja 2023-ban
Összesen 103 év és kilenc hónapnyi adást sugároztak a magyarországi rádiók 2023. január 1-jétől december 31-ig – derült ki a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) legfrissebb kutatásából, amely a magyar rádiók 2023-as zenei repertoárját vizsgálta. A teljes kínálatban a legtöbbet játszott előadó Rúzsa Magdolna volt. Az énekesnőt több mint két és félszer annyiszor hallhattuk, mint a huszadik helyezett Azahriah-t. A tavalyi év legsikeresebb hazai slágere a ValMartól az Úristen, a külföldiek közül Miley Cyrus Flowers című dala volt.
Az akadálymentesség elengedhetetlen szempont az épületek tervezése során
Az akadálymentesség szempontjának egyre fontosabb szerepe van az építészetben, világszerte egyre több vállalat törekszik arra, hogy inkluzív környezetet alakítson ki. A Skanska a befogadás és a fenntarthatóság iránti elkötelezettségével összhangban szintén jelentős hangsúlyt fektet erre. A vállalat az átgondolt tervezés és megvalósítás érdekében együttműködik az Access4you-val azzal a céllal, hogy épületeiben a legmagasabb szintű access4you tanúsító védjegyet szerezze meg.
Szűkülő piacon bővül a Pepita.hu
A Pepita Group Zrt. hazai bruttó forgalma 30, külfölddel együtt 44 százalékos növekedést mutat az első negyedév eredményei alapján. Kinőtte magát: levetkőzte a csupán baba-mama jelleget, a hazai műszaki és elektronikai területen lévő erős piaci verseny ellenére is e termékkategóriákban Magyarországon 57 százalékos bruttó forgalomnövekedést ért el.